  • Data: 2014-08-09 18:06:02
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA384B1796DD3Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Akurat obecnie tak.
    > Tylko kwestia optymalizacji wydatku.

    Co to znaczy "optymalizacja wydatku"? :-)

    > Można kupic w tej cenie cos od Polskich abo albo np. coś chinskiego
    > o parametrach porównywalnych z jakims S4/S5.
    > Sam nie wiem co lepsze.

    Czyli dobrze zgaduję, że nigdy w życiu nie używałeś
    żadnego smartfona z górnej półki cenowej?

    > Zapewne.
    > Ale takiego sensu nie widze. Ale jestem otwarty.
    > Na razie nie trafiłem na nic, co powodowałoby chęc dołożenia.
    > Może podpowiesz?

    Myślę że warto porównać to do zakupu samochodów...
    Wiadomo, cena w innym przedziale ale logika wyboru podobna:
    najtańszy samochód jak tylko jeździ, zawiezie Cię z punktu A do B.
    A więc "sensu" na wydawanie kasy na droższy samochód nie ma, nie?

    > Niedrogo to znaczy?

    jakieś 3% miesięcznego abonamentu dla rodziny 3 osobowej...

    > To tylko czepianie się słówek.

    Te "słówka" są ważne, bo myląc inwestycję z konsumpcją
    podświadomie się oszukujesz...
    Zakup na własny użytek nie jest żadną inwestycją.
    Inwestycja ma w założeniu przynosić dochód...

    > Ty kupujesz iphona.
    > Ja telefon i TV czy lapka.
    > Nastepnym razem Ty kupujesz iphona. A ja cos tanszego
    > i dokładam do czegokolwiek innego.
    > To tylko kwestia wyboru.

    No ale właśnie nie - ja kupuję iPhone, TV i iPada... i drugi TV.
    Nie muszę wybierać w stylu: kupię iPhone to już nie starczy na TV.
    Jeśli musisz wybierać to znaczy zwyczajnie że na droższy Cię nie stać.