  • Data: 2009-06-05 06:50:57
    Temat: Re: nowelizacja PT - bilingi szczegółowe
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz TPSA okaże się "elastyczna".
    > Na reklamacje będą odpowiadać, że "w związku z wejsciem w życie nowej
    > Ustawy Prawo Telekomunikacyjne" i ble ble ble (ja zawsze mam ochotę
    > urzędnikowi, który mnie informuje że czegoś nie załatwi bo nowa ustawa
    > weszła w życie mam zamiar odpowiedzieć: "a komu ona weszla w rzycie ?").
    > A że ktoś kiedyś składał zamówienie na BEZPŁATNY billing ?
    > "No to żeśmy realizowali ale teraz nie możemy bo zmieniło się prawo. Ale
    > jesteśmy firmą o wysokich standardach i nie możemy TAK SAMOWLONIE kogoś
> [...]
    Chociaż na stronie www , w moim koncie przy bilingu, istnieje opcja
    "zrezygnuj' z mozliwością kliknięcia, ja ewentualną rezygnację z bilingu na
    pewno złożę na piśmie. Do punktu TP ma kilkaset metrów. Lubię tam chodzić i
    patrzeć na miny pań, którym nie udaje sie nigdy wcisnąć mi kitu. Jestem po
    prostu zwykle obznajomiony z tematem. Zresztą podejrzewam, ze mają tam
    wpisane "klient upierdliwy", bo reklamacji złożonych przeze mnie dawnymi
    czasy to trochę było, i wszystkie ze skutkiem dla mnie pozytywnym.
    A próbowali mnie wyruchać, oj próbowali. Od zagubienia mojej rezygnacji z
    neostrady, poprzez samowolną zmianę abonamentu ,do dwutygodniowego
    wyłączenia dostępu do sieci z równoczesnym bezczelnym żądaniem opłaty za tę
    "usługę". Twierdzili po prostu, ze zamówiłem blokadę. Jeszcze kilka
    pomniejszych bzdurnych spraw, które urastały do rangi problemu w tej "pożal
    się boże" instytucji..

    wiatrak