  • Data: 2017-09-04 09:13:55
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-09-01 o 17:04, J.F. pisze:

    >Obawiam się że to tak prosto nie działa ;)

    Numer i data waznosci czyta sie bez problemu.
    Imienia i nazwiska teraz nie widze, mam wrazenie ze kiedys bylo, ale
    moze sie myle.
    Ostatnia transakcje kiedys widzialem, nowe karty juz tego nie
    pokazuja.

    Ale tyle wystarczy, zeby przekonac klienta, ze jego karta jest
    zagrozona i ze potrzebuje lepszego portfela :-)

    J.