  • Data: 2017-09-06 21:24:25
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-01 o 06:01, sundayman pisze:

    > Nie wiem czy chybiony - ale właśnie tak, dla mnie to wszystko razem
    > właśnie należy do sfery wolności osobistych.Ja w firmie nie jestem
    > inną osobą niż w domu.

    Ale w firmie zatrudniasz pracowników, przyjmujesz interesantów - im
    także się należy bezpieczeństwo. Dlatego firma to nie jest tylko i
    wyłącznie Twoja prywata.

> [...]
    > to już co innego. Ale mikroprzedsiębiorca, czyli taki mały żuczek
    > powinien podlegać imo jednak nieco innym (swobodniejszym) regułom.
    >
    > Tak sobie sądzę. Zaczyna się od tego, że nie mogę sobie jeździć
    > wózkiem widłowym, a kończy na tym, że jak znajdę w mojej ziemi garnek
    > ze złotem to muszę oddać.
    >
    > No mnie się to układa w pewną całość, określającą jak dalece jesteśmy
    > ograniczani w podstawowych wolnościach.
    > Czy chłop 18 wieczny musiał z kimś dyskutować techniczne zagadnienia
    > swojej chałupy ? Albo BHP używania baby w zaprzęgu ?

    Tylko, że świat idzie z postępem do przodu. Jesteśmy coraz bardziej
    świadomi zagrożeń i skutków.

    > I czy jakość współczesnego życia na pewno jest tak świetna, żeby dać
    > sobie te podstawowe wolności odebrać ?
    >
    > No nam wątpliwości.

    Nie patrz na to jako na odbieranie Twojej wolności, ale na dawanie
    wolności innym, bo dzięki temu, ze każdy z nas musi spełnić określone
    wymagania to inni mogą się czuć bezpiecznie.