eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikanormalnie żyjemy w obozie › Re: normalnie żyjemy w obozie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: normalnie żyjemy w obozie
    References: <oo9612$kgi$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <oo97r6$m9n$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ooa9p9$o7v$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <oob73c$uou$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <6...@g...com>
    <oobb3m$jc$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <59a93426$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <oobdih$1hp$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <59a94338$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <oobgfb$2gm$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <59a9493f$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a9579f$0$3704$426a74cc@news.free.fr>
    <59a9618b$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <59a96c0d$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Fri, 1 Sep 2017 16:41:27 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1504276941 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 77.253.217.116:58540
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:723032
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >> Jak kiedyś trzy razy po rząd doładowałem tak-taka ze swojej karty
    >> kredytowej, to po kilku minutach zadzwonili z banku. Podejrzliwość
    >> jednak jest na dość wysokim poziomie.
    >
    > Ale moze w jakiejs Francyji czy Angliji jest inaczej - klient
    > twierdzi, ze transakcja nie miala miejsca, bank mu oddaje pieniadze,
    > sklep powiadamia o reklamacji i zabiera mu pieniadze, a jak sklep
    > dalej nic nie robi, to sprawa sie konczy i nikogo wiecej to nie
    > interesuje.

    Nie sądzę, by bank dzwonił *wyłącznie* w moim interesie. Gdybym
    twierdził, ze te transakcje nie miały miejsca, to też by musieli
    liczyć z tym, że będą musieli mi zwrócić kasę, która wcześniej
    gdzieś przepadła. Może to by trwało dłużej niż we Francyji, ale
    jednak stać by się mogło.

    > A jak wiekszosc rzeczy komputer zalatwi, to juz nawet zadnego
    > czlowieka to nie zainteresuje ...

    To też załatwiał komputer, który śledzi podejrzane transakcje.
    Powiadomił człowieka, by ten zadzwonił. Mojej znajomej zeskanowali
    kartę w bankomacie w Warszawie. I chwilę po tym wypłacili kasę
    w innym, w Tajlandii. Tę sprawę komputer załatwił ma podstawie tego
    paragrafu, który mówi o niemożności poruszania się z prędkością
    kilkudziesięciu machów (tajny punkt regulaminu dotyczący klientów
    banku).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: