eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikanormalnie żyjemy w obozie › Re: normalnie żyjemy w obozie
  • Data: 2017-09-01 16:41:27
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >> Jak kiedyś trzy razy po rząd doładowałem tak-taka ze swojej karty
    >> kredytowej, to po kilku minutach zadzwonili z banku. Podejrzliwość
    >> jednak jest na dość wysokim poziomie.
    >
    > Ale moze w jakiejs Francyji czy Angliji jest inaczej - klient
    > twierdzi, ze transakcja nie miala miejsca, bank mu oddaje pieniadze,
    > sklep powiadamia o reklamacji i zabiera mu pieniadze, a jak sklep
    > dalej nic nie robi, to sprawa sie konczy i nikogo wiecej to nie
    > interesuje.

    Nie sądzę, by bank dzwonił *wyłącznie* w moim interesie. Gdybym
    twierdził, ze te transakcje nie miały miejsca, to też by musieli
    liczyć z tym, że będą musieli mi zwrócić kasę, która wcześniej
    gdzieś przepadła. Może to by trwało dłużej niż we Francyji, ale
    jednak stać by się mogło.

    > A jak wiekszosc rzeczy komputer zalatwi, to juz nawet zadnego
    > czlowieka to nie zainteresuje ...

    To też załatwiał komputer, który śledzi podejrzane transakcje.
    Powiadomił człowieka, by ten zadzwonił. Mojej znajomej zeskanowali
    kartę w bankomacie w Warszawie. I chwilę po tym wypłacili kasę
    w innym, w Tajlandii. Tę sprawę komputer załatwił ma podstawie tego
    paragrafu, który mówi o niemożności poruszania się z prędkością
    kilkudziesięciu machów (tajny punkt regulaminu dotyczący klientów
    banku).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: