eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikanormalnie żyjemy w obozie › Re: normalnie żyjemy w obozie
  • Data: 2017-09-01 17:09:38
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup
    Pan J.F. napisał:
    >>> Jak kiedyś trzy razy po rząd doładowałem tak-taka ze swojej karty
    >>> kredytowej, to po kilku minutach zadzwonili z banku. Podejrzliwość
    >>> jednak jest na dość wysokim poziomie.
    >
    >> Ale moze w jakiejs Francyji czy Angliji jest inaczej - klient
    >> twierdzi, ze transakcja nie miala miejsca, bank mu oddaje
    >> pieniadze,
    >> sklep powiadamia o reklamacji i zabiera mu pieniadze, a jak sklep
    >> dalej nic nie robi, to sprawa sie konczy i nikogo wiecej to nie
    >> interesuje.

    >Nie sądzę, by bank dzwonił *wyłącznie* w moim interesie. Gdybym
    >twierdził, ze te transakcje nie miały miejsca, to też by musieli
    >liczyć z tym, że będą musieli mi zwrócić kasę, która wcześniej
    >gdzieś przepadła. Może to by trwało dłużej niż we Francyji, ale
    >jednak stać by się mogło.

    Ale moze tam reklamacje dzialaja sprawniej, i jak firma uznaje swoja
    wine i sie nie awanturuje, to sprawy nie ma.
    Klient nie traci, bank nie traci - co tu jeszcze blokowac.

    Drobnej kwoty 90% klientow nie zauwazy, z 5% zauwazy ale oleje, reszte
    sie zwroci i interes sie kreci :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: