    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nocne Polakow podroze
    Date: Sun, 09 Jun 2013 22:08:48 +0200

    W dniu 09.06.2013 21:37, WildS pisze:

    > Zwłaszcza nocą na pustej drodze. Tu na grupie to pełno hipokrytow,

    Jak mi ZAGWARANTUJESZ pustą drogę i zapewnisz mi dokładną projekcję jak
    wiedzie, niezależnie od widoczności, górek, dołków, startej farby,
    zniszczonych słupków itepe, to mogę jechać i 120.

    > którym gdy argumentów brakuje to trzymają się sztywno przepisów.

    Sztywno nie, bo to by było niebezpieczne (patrzeć ciągle w
    prędkościomierz zamiast na drogę).

    > Ja święty nie jestem. Zwykle 90 po wioskach nie jadę ale z 70 spokojnie.

    Cóż, ponieważ zarzucasz mi hipokryzję, więc na podstawie zasady "każdy
    sądzi po sobie" wnioskuję, że bezczelnie kłamiesz.

    [ciach]

    > 95 i nagle po hamulcach da ostro bo teren zabudowany. Radary też, z
    > kilkoma wyjątkami w całej PL tylko żółte załadowane a ludzie nadal przed
    > szarymi zwalniają (nie mówię tu o stosowaniu się do przepisów a o
    > zwalnianiu wylacznie przed samym radarem).

    Ja akurat się stosuję do przepisów - chociażby z uwagi na pieszych i
    zwierzynę kręcącą się w obszarze zabudowanym.

    Swoją drogą na jednym odcinku jakbym się nie dostosował do ograniczenia,
    to bym trafił prosto w dzika. A tak zdążyłem wyhamować... dobrze, że
    wtedy nie miałem na plecach żadnej mendy w ciężarówce...

    > Ogólnie nocą na prostej przez wioski to ciężarówki akurat zwykle
    > najmniej przekraczają prędkość ze wszystkich aut, nawet jeśli jadą 90 ;)

    Tylko dlatego, że wam tachografy poinstalowali.

    Teraz przydałby się jeszcze radar i automatyczne naliczanie kar (po
    zignorowaniu ostrzeżenia) za jazdę w niebezpiecznej odległości czy
    przekraczanie dozwolonej prędkości.

    W sumie fajnie by było "władca szos" pędzi i ciśnie kogoś... 200zł i 5
    punktów, po kolejnym ostrzeżeniu (powiedzmy co minutę) 500zł i punkty, i
    tak dalej aż do zablokowania prawka... skutkującego blokadą silnika i
    automatycznym wezwaniem patrolu ;->

    Może to by oduczyło ludzi podejścia "ja tu pracuję, więc z drogi śledzie
    bo król jedzie".