  • Data: 2013-06-09 22:27:12
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-09 21:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Primo: pobocza nie było, tylko rów lub chodnik.

    Ty cokolwiek coś przed autem widzisz?

    > Secundo: sobotnia noc bez latarni i ty wjeżdżasz na pobocze, po
    > którym może człapać nieoświetlony pieszy z imprezy?

    Ty nie boisz poruszać się po drogach w nocy bez latarni? Sorki, ale
    wnioski są niepokojące.

    > Porypało?

    Odpowiem Ci Tak. Jadę z prędkością bezpieczną i mam włączone
    światła mijania

    http://img59.imageshack.us/edit_preview.php?l=img59/
    879/imgp6743.jpg&action=rotate

    A jak nie wystarczają to załączam przeciwmgielne

    http://img59.imageshack.us/edit_preview.php?l=img59/
    2425/imgp6771s.jpg&action=rotate

    Sorki za marne fotki, ale chciałem pokazać jak wygląda przestrzeń przed
    autem gdy włączysz światła.
    --
    Krzysiek