    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nocne Polakow podroze
    Date: Sun, 9 Jun 2013 21:44:39 +0200 (CEST)

    On 2013-06-09, t? <t?> wrote:

    > Ale kogo to obchodzi?
    >
    > Nie chciało się nosić teczki, trzeba prowadzić ciężaróweczki.

    Ja to akurat lubię. Inaczej bym nie prowadził. Zawód jak każdy inny. Na
    pewno większy ze mnie pożytek niż z noszących teczki studentów studiów
    humanistycznych. Potem pewnie ich spotykam na stacjach benzynowych gdy
    kupuję hotdoga.

    Wracając do wątku - nie obchodzi? Może jesteś z tych, którym mogliby
    zabrac lusterka bo ich nie obchodzi co za nimi ani inni. Spoko. Ciebie
    nie obchodzi moja jazda to czemu ja mam mieć jakieś skrupuły odnośnie
    ciebie? Mogę to wyprzedzam, byle nie zabić siebie ani kogoś innego. Nie
    ułatwiasz to czasami muszę ci na dupie powisieć żeby znaleźć okazję do
    manewru.

    --
    WildS