    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nocne Polakow podroze
    Date: Sun, 09 Jun 2013 21:25:24 +0200

    Dnia 09-06-2013 o 21:02:52 Andrzej Lawa <a...@l...com>
    napisał(a):

    > Mhm. Bardzo chętnie, ale jak? Zatrzymując (bo tym będzie zwolnienie do
    > 10km/h) się na łuku pod gorę z podwójną ciągłą? Też nie będzie mógł
    > wyprzedzić, bo w każdej chwili może przyjechać coś z przeciwka.

    Jak jadę w nocy we mgle te swoje 30km/h - dojeżdża mnie ktoś z tyłu i
    siedzi na zderzaku, nie mam żadnego problemu aby zwolnić i puścić go
    dalej. Robię tak, bo wg mnie są tylko dwa powody dla których ten z tyłu
    tak się zachowuje:
    1. To jest debil (ja się zwyczajnie boję debili na drodze) - trzeba mu jak
    najszybciej zjechać z drogi
    2. To jest kierowca, który spokojnie może jechać szybciej (siedzi wyżej,
    lepiej widzi, nie jest zmęczony itp), ale warunki na drodze/ograniczenia
    auta nie pozwalają mu mnie wyprzedzić.
    W obu wypadkach nie mam problemu aby dać się wyprzedzić, nawet jakby to
    wymagało ode mnie większego zachodu - zwolnienie (nawet do tych Twoich
    10km/h), mignięcie prawym kierunkiem, zjechanie w zatoczkę itp.

    Jak gdy wsiadam do auta to się relaksuję, dzięki temu nie pamiętam bym
    miał od jakiś 2-3 lat stresującą sytuację na drodze (a robię to 40-50kkm
    rocznie głównie po PL osobówką) zupełnie nić co nadawało by się do
    wrzucenia na jutuba. Jak słyszę opowieści kolegów, którzy za każdym razem
    "o mało co" i te "skur...syny" w TIRach to się tylko uśmiecham z
    politowaniem.

    TG