-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Date: Fri, 25 Nov 2011 03:34:09 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 66
Message-ID: <jan2bh$jfd$1@inews.gazeta.pl>
References: <jajrj3$gd2$1@usenet.news.interia.pl> <jak84d$mbq$1@inews.gazeta.pl>
<jakgp4$gl5$1@usenet.news.interia.pl> <jale73$o4v$1@inews.gazeta.pl>
<jam7n9$a0d$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1322192049 19949 172.20.26.236 (25 Nov 2011 03:34:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Nov 2011 03:34:09 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2416255
[ ukryj nagłówki ]> > 201mph= 323.5km/h
> >
> > pozdrawiam.
> >
>
> Pewnie masz racje. Pytanie tylko jaka tam jest zawiecha, jak to
> się trzyma drogi itp. Ja w C63 nie zdjąłem kagańca, bo IMO 250
> to w zupełności wystarcza. Powyżej 300 raz się odważyłem GT3 RS'em
> I mi wystarczy. Phateon? Jakoś mnie taka cegła zupełnie nie kręci.
Pewnie rewelacyjnie i pewnie coś z cegły ma jak się komp zawiesi ;)
Właśnie nie prowadziłem PhaetonaW12, to nie powiem - pewnie jest
to coś jak safrane czyli zupełnie inaczej niż GT3 ;)
Generalnie raz jechałem "zygzakiem" koło 200km/h po koleinach
z Phaetonem 40 metrów przedemną i robi wrażenie stabilność tego
zawieszenia doły i dziury a to sunie równiutko, tył nie rzuci
ani trochę, żadna koleina (a były takie po 8..12cm) go nie rusza.
Pewnie będzie to coś jak Citroen XM, tylko tu wspomagany sprężynami
(muszę doczytać) jak w panamerze czy starym safranie.
Z tym że ja mam dziwny pogląd na zawieszenie ;) ma być miękko
i pierońsko stabilnie, najlepiej aktywne co się da. Lubie w ciszy
przejechać po tym samym 15km/h szybciej niż w "usportowionym",
łapać przystanki (tz te podjazdy) przy wyjeździe z ronda i środki rond ;)
250km/h jechałem ale Vel Satisem (safranem chyba z 230
bo opon nie mam w żadnym z nich, za to godzinami ~210 jeżdżę), tylko
tam to wrażenie żadne świat się szybko przesuwa i tyle, na zakrętach
się wychyla i nie ma >>cholerny świat<< już żadnego aktywnego bajeru
co by go prostował - ABC (active body control) z merca S czy coś,
za to jest ciszej.
Do "szaleństwa" (tylko nie chodzi o 90km/h - do tego się nie nadaje
bardziej o 160) po zakrętach safrane lepsze, stabilniejsze i się równo
zsuwa na bok jak się przesadzi, i łagodnie bierze "trawnik"/pobocze,
można spokojnie wypaść z drogi i wrócić (z tym że często uszkodzisz oponę),
tylko jak się komp zwiesi (urąbiesz czujnik ABS), to się auto zamienia
w cegłę na 4 kołach.
ok tyle o jeździe "do 210", 250 nie szaleje ;) w każdym razie żadne
z tych aut nie "odpływa" - czyli nie zamienia się w poduszkowiec
jak Lanos przy 130km/h, Sebring przy 160km/h, Camry podobnie;)
Więc (chyba) można chyba wieżyć w topgear stabilność przy 323km/h :)
Na pewno cudów ala wklejane tu poślizgi/wypadki BMW m3 przy 180km/h
są niemożliwe ani w phaetonie albo podobnych, testowałem na innych
podobnych "nie da się", w m3 - jechałem wieże się się da wypaść, jak
dla mnie to Camry nawet lepsze, i ze 2..3x tańsze i ze 2x cichsze ;)
tylko na torze byłby dramat i latająca trawa ;)
z rzeczy co mnie kręcą to to:
http://www.youtube.com/watch?v=FbCjTg18grg
a w phaetonie masz jego wnętrzności za półdarmo, ale i tak nie czas
na zabawki - kryzys indzie, trza zapasy nazbierać ;) (i siły, po
ostatniej masakrze 2 letniej) czyli jazda ZA DARMO - safrane 3.0,
lub BMW 5.4 :)
i co ze naście lat ma/będzie mieć, i Passat CC wygląda "lepiej"
liczy się cena - a w zasadzie jej brak ;)
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.11 06:54 megrims
- 25.11.11 07:12 megrims
- 25.11.11 14:03 Chris
- 25.11.11 23:57 Bydlę
- 30.11.11 23:34 Michał
- 30.11.11 23:48 Przemysław Czaja
- 30.11.11 23:52 Przemysław Czaja
- 01.12.11 00:51 gadacz
- 01.12.11 01:15 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A