eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyno..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usdRe: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
  • Data: 2011-11-25 04:34:09
    Temat: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > 201mph= 323.5km/h
    > >
    > > pozdrawiam.
    > >
    >
    > Pewnie masz racje. Pytanie tylko jaka tam jest zawiecha, jak to
    > się trzyma drogi itp. Ja w C63 nie zdjąłem kagańca, bo IMO 250
    > to w zupełności wystarcza. Powyżej 300 raz się odważyłem GT3 RS'em
    > I mi wystarczy. Phateon? Jakoś mnie taka cegła zupełnie nie kręci.

    Pewnie rewelacyjnie i pewnie coś z cegły ma jak się komp zawiesi ;)

    Właśnie nie prowadziłem PhaetonaW12, to nie powiem - pewnie jest
    to coś jak safrane czyli zupełnie inaczej niż GT3 ;)

    Generalnie raz jechałem "zygzakiem" koło 200km/h po koleinach
    z Phaetonem 40 metrów przedemną i robi wrażenie stabilność tego
    zawieszenia doły i dziury a to sunie równiutko, tył nie rzuci
    ani trochę, żadna koleina (a były takie po 8..12cm) go nie rusza.
    Pewnie będzie to coś jak Citroen XM, tylko tu wspomagany sprężynami
    (muszę doczytać) jak w panamerze czy starym safranie.

    Z tym że ja mam dziwny pogląd na zawieszenie ;) ma być miękko
    i pierońsko stabilnie, najlepiej aktywne co się da. Lubie w ciszy
    przejechać po tym samym 15km/h szybciej niż w "usportowionym",
    łapać przystanki (tz te podjazdy) przy wyjeździe z ronda i środki rond ;)

    250km/h jechałem ale Vel Satisem (safranem chyba z 230
    bo opon nie mam w żadnym z nich, za to godzinami ~210 jeżdżę), tylko
    tam to wrażenie żadne świat się szybko przesuwa i tyle, na zakrętach
    się wychyla i nie ma >>cholerny świat<< już żadnego aktywnego bajeru
    co by go prostował - ABC (active body control) z merca S czy coś,
    za to jest ciszej.
    Do "szaleństwa" (tylko nie chodzi o 90km/h - do tego się nie nadaje
    bardziej o 160) po zakrętach safrane lepsze, stabilniejsze i się równo
    zsuwa na bok jak się przesadzi, i łagodnie bierze "trawnik"/pobocze,
    można spokojnie wypaść z drogi i wrócić (z tym że często uszkodzisz oponę),
    tylko jak się komp zwiesi (urąbiesz czujnik ABS), to się auto zamienia
    w cegłę na 4 kołach.

    ok tyle o jeździe "do 210", 250 nie szaleje ;) w każdym razie żadne
    z tych aut nie "odpływa" - czyli nie zamienia się w poduszkowiec
    jak Lanos przy 130km/h, Sebring przy 160km/h, Camry podobnie;)

    Więc (chyba) można chyba wieżyć w topgear stabilność przy 323km/h :)

    Na pewno cudów ala wklejane tu poślizgi/wypadki BMW m3 przy 180km/h
    są niemożliwe ani w phaetonie albo podobnych, testowałem na innych
    podobnych "nie da się", w m3 - jechałem wieże się się da wypaść, jak
    dla mnie to Camry nawet lepsze, i ze 2..3x tańsze i ze 2x cichsze ;)
    tylko na torze byłby dramat i latająca trawa ;)

    z rzeczy co mnie kręcą to to:
    http://www.youtube.com/watch?v=FbCjTg18grg

    a w phaetonie masz jego wnętrzności za półdarmo, ale i tak nie czas
    na zabawki - kryzys indzie, trza zapasy nazbierać ;) (i siły, po
    ostatniej masakrze 2 letniej) czyli jazda ZA DARMO - safrane 3.0,
    lub BMW 5.4 :)
    i co ze naście lat ma/będzie mieć, i Passat CC wygląda "lepiej"
    liczy się cena - a w zasadzie jej brak ;)

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: