eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyno..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd › Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
  • Data: 2011-11-25 07:12:21
    Temat: Re: no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-25 04:34, Michał pisze:

    > Pewnie rewelacyjnie i pewnie coś z cegły ma jak się komp zawiesi ;)

    Ja nie twierdze, że fejton jest taki se. Pewnie jest to super auto.
    Mnie osobiście jakoś się mało podoba. Ale co do Bentleya to mnie
    przekonałeś. Może teraz po tym W216 zawinę takie coś.

    Co do aktywnego zawieszenia, to W215 miało hydraulikę. Normalna pompa
    olejowa na 150 atm. Zespoły zaworowe i amortyzatory z siłownikami.
    Tamto zawieszenie było rewelacyjne, ale drogie w produkcji i równie
    drogie w serwisowaniu. Około 2007 roku wymieniłem prawie kompletne
    w Cl500 to cena powalała.

    Teraz W216, ma zawieszenie z Citroena. Pneumatyczne. I niestety to jest
    już coś zupełnie innego. Nie da się porównać do hydrauliki. :( :( :(

    No ale życie: tną koszty i tyle.