  • Data: 2024-08-07 00:16:27
    Temat: Re: nie kabluj
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli zrobił fotkę, to wiele wskazuje na to, ze był na miejscu zdarzenia.

    A to nie było miejsce publiczne? Ilu ludzi tamtędy przechodziło?

    > Może, ale skoro potem wracają, to dowód na to, że to nie jest jakaś
    > losowa sytuacja ze komuś się przykładowo samochód zepsuł i gdzieś go
    > musiał postawić w miarę możliwości, by nie przeszkadzał.

    Czyli nie ma mowy o przedawnieniu.

    > Wykluczasz?

    Wina jest w popełniającym wykroczenie a nie ocenie obserwatorów.

    > Próbowali przesłuchać jedyną osobę, która z całą pewnością była na
    > miejscu zdarzenia.

    Ale w czasie zdarzenia czy jak tysiąc ludzi, którzy tamtędy przechodzili
    którym nie chciało się zrobić zdjęcia i wysłać?

    > Nie. czemu miałbym to robić? Pilem kawę. Po prostu akurat zauważyłem, bo
    > kobieta prawie w stolik, przy którym siedziałem wjechała.

    No to chyba nie ma tematu.

    > Na Twój brak wiary nie poradzę. Procedura jest, jaka jest. Świadka się
    > wzywa.

    Jak się chce zniechęcić ludzi do zgłaszania nieprawidłowości.