  • Data: 2018-01-06 01:05:01
    Temat: Re: nie
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-01-2018 o 00:32, Dykus pisze:

    > "skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię,
    > ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi
    > przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie
    > dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą
    > gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy
    > drodze lub z drogą wewnętrzną;"

    Dokładnie to samo przytoczono w linku jaki Pszemolowi podałem. Zgadzam
    się z interpretacją bo trudno tu polemizować. Przepis jest klarowny.

    Przypomnę:

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kier
    owca/news-pas-wlaczania-kto-tu-ma-pierwszenstwo,nId,
    2476103

    Z drugiej zaś strony zielony jest informowany znakiem A-6D, że zbliża
    się.... do skrzyżowania(?!). Wynika z tego, że ze wszystkich 3 aut tylko
    zielony na nim jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek