  • Data: 2018-01-06 07:36:07
    Temat: Re: nie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message
    news:5a506a94$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ty naprawdę masz prawo jazdy?

    Tak. I do tego mam też rozum i go używam :-P

    > Zielony ma znak ustąp pierwszeństwa i to on powinien ustąpić wszystkim
    > pojazdom, którzy poruszają się drogą z pierwszeństwem niezależnie, którym
    > pasem się poruszają.

    Zielony miał prawo założyć, że czerwony nie zmieniał będzie pasa jazdy
    na skrzyżowaniu, więc tylko obserwował niebieskiego bo był na jego
    kolizyjnej i po oszacowaniu odległości/prędkości wjechał na pas...
    W tym samym czasie czerwony dopuścił się nielegalnego manewru
    zmiany pasa na skrzyżowaniu nie ustępując również drugiemu autu
    wjeżdzającemu na ten pas z prawej strony, a tak mówią zasady jazdy.
    Czerwony nie miał prawa ani zmienić pasa jazdy na skrzyżowaniu
    bez świateł ani też wypychać się razem na ten sam pas z kimś kogo
    ma po prawej stronie. Na tym etapie jazdy żółty znak A7 nie ma już
    znaczenia przy kolizji z czerwonym - miałby przy kolizji zielonego z
    niebieskim.