-
Data: 2018-01-06 08:46:39
Temat: Re: nie
Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:
> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
> obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
> przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
> zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
> na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
> łączy się z prawym tworząc dwa.
>
> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
> jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
> przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
> czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
> pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
> awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
> samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
>
> Czy to jest buractwem?
Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
>Przecież to
>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>> krzyzowanie
>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>> poza
>> obszarem skrzyzowania?
Bardzo logiczne.
Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
kolejny pas drogi głównej.
I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.
Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
chciał stwarzać.
A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 13:40 Dykus
- 06.01.18 13:50 Cavallino
- 06.01.18 13:58 Shrek
- 06.01.18 14:07 Dykus
- 06.01.18 14:24 Marek S
- 06.01.18 14:30 nadir
- 06.01.18 14:33 nadir
- 06.01.18 14:39 Marek S
- 06.01.18 14:49 Marek S
- 06.01.18 14:50 Marek S
- 06.01.18 14:56 Dykus
- 06.01.18 15:08 Dykus
- 06.01.18 15:30 Cavallino
- 06.01.18 15:48 Marek S
- 06.01.18 15:50 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=