  • Data: 2018-01-06 08:46:39
    Temat: Re: nie
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:

> [...]
    > na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
    > łączy się z prawym tworząc dwa.
    >
    > W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
    > jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
    > przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
    > czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
    > pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
    > awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
    > samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.

    Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
    Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
    przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
    >Przecież to

    Bardzo logiczne.
    Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
    kolejny pas drogi głównej.
    I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
    a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.

    Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
    chciał stwarzać.
    A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
    przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.