-
Data: 2018-01-06 01:56:42
Temat: Re: nie
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Marek S" <p...@s...com> wrote in message
news:p2p3au$aes$1@node1.news.atman.pl...
> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło.
> Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem obok niebieskich. Mam włączony prawy
> kierunkowskaz od minuty i lekko przytulam się do niebieskiego. Inny
> niebieski za nim, w odpowiedzi na to zmniejsza dystans by mnie nie
> wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie
> trzeci lewy pas periodycznie znika i łączy się z prawym tworząc dwa.
Widzisz, gdybyś przyjął inną taktykę i wiedząc że planujesz
skręcać w prawo unikał w ogóle lewego pasa to nie miałbyś
tej presji pośpiechu...
A dodatkowo, z mojego doświadczenia wynika, że lepszą
strategią od prób przyspieszania i wciskania się w auta
jadące ciut przede mną jest strategia lekkiego zwolnienia
z migaczem włączonym i próba wciśnięcia się do aut jadących
za mną. Właśnie aby nie wzbudzać podejrzeń że cwaniakujesz
na kończącym się pasie lewym.
Swoją drogą- czy w Trójmieście Ci Twoi ziomkowie słyszeli
o łaczeniu się pasów na ziperek?
> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać jak
> panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do przodu i
> szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to czy moim
> celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy pas czy też
> mój lewy się kończy zwyczajnie.
No właśnie tego nie pomijałbym, bo to wpływa na interpretację
Twoich intencji. Jeśli galopujesz obwodnicą lewym skrajnym
pasem wiedząc że masz za 1/2 kilometra skręt w prawo to znaczy
że coś jest nie ten teges z Twoim rozumowaniem :-)
> Nigdy (poza jakimiś awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś
> przede mną w tym samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
Czasami trzeba, właśnie po to aby nie mieć dylematów ze zmianą
pasa ruchu :-) Właczas kierunkowskaz, czekasz aż mignie 3-4 razy
po czym robisz wyraźne przytulanie się aż ktoś wpuści bo mu....
.... puszczą nerwy :-)
> Czy to jest buractwem? Jeśli tak, to jak zachowałbyś się w podobnej
> sytuacji? Zostawmy zjazd w spokoju. Jedziesz lewym, chcesz na prawy,
> migasz długo lecz nikt nie robi miejsca. Co robisz?
Mi chodziło głównie o buractwo w przypadku takim, że wiesz że
zbliża Ci się zjazd, skręt w prawo a Ty kozakujesz na lewym obwodnicy.
>> Nie jestem żadnym ekspertem ale sytuacja dla mnie jest tu oczywista jeśli
>> zrozumiesz że nie powinieneś na skrzyżowaniach wyprzedzać, zmieniać
>> pasów,
>> zawracać czy robić innych baletów.
>
> Właśnie! Na skrzyżowaniach! W/g definicji ten czerwony nigdy nie był na
> skrzyżowaniu. Ja również ekspertem nie jestem, szczególnie gdy we
> wcześniejszym wątku zadeklarowałem chęć uczestniczenia reedukacji.
Jak to nie był??? Co Ty wygadujesz? :-)))
>> Dodatkowo nie zgadzam sie specjalnie z rysunkami "obszaru skrzyżowania" w
>> tym artykule wyłączającymi z tego skrzyżowania rozbiegówkę. Przecież to
>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>> krzyzowanie
>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>> poza
>> obszarem skrzyzowania? Ktos tego rysunku nie przemyslal zbytnio.
>> Jak obejmiesz rozbiegowke obszarze skrzyzowania to tym bardziej wyrazna
>> jest wina czerwonego.
>
> Swoją drogą, jeśli nie zapomnę, to zerknę jutro czy ta główna droga ma
> znak pierwszeństwa. Bo czuję pismo nosem, że niekoniecznie. Z pewnością
> nie ma znaku informującego o tym, że do skrzyżowania się zbliżamy.
> Czerwony może hipotetycznie nie mieć szans go zobaczyć jeśli wyprzedza
> niebieskiego.
No to moment, chwila - pokazujesz nam obrazek ze znakami których
tam nie ma? :-)
> A co do obszaru skrzyżowania, przepisy mówią jasno co nim jest. Sam mam
> wewnętrzny opór by to zaakceptować, ale o psychice nie gadamy tutaj.
> Przepisy są z 1962r a skrzyżowanie z 2000-któregoś. Stąd problem. Granice
> skrzyżowania definiuje fizyczna lub domniemana linia zatrzymania - koniec
> kropka. Samochody na drodze z pierwszeństwem nie posiadają jej w żadnej z
> obu wersji.
I gdzie, Twoim zdaniem, występuje tam linia zatrzymania dla zielonego?
Bo dla mnie, gdy ma samych niebieskich skur&&&nów bez wyobraźni
co go nie wpuszczają i o ziperze nie słyszeli to zielonemu linia zatrzymania
zakończy się na końcu rozbiegówki. Niebieski i czerwony mają stan
skrzyżowania w praktyce przez całą długość rozbiegówki, tam gdzie
jest przerywana linia.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 01:57 Pszemol
- 06.01.18 02:08 Pszemol
- 06.01.18 02:11 Pszemol
- 06.01.18 02:21 Pszemol
- 06.01.18 02:22 Pszemol
- 06.01.18 02:23 Pszemol
- 06.01.18 07:19 Uzytkownik
- 06.01.18 07:36 Pszemol
- 06.01.18 08:13 Uzytkownik
- 06.01.18 08:37 Cavallino
- 06.01.18 08:39 Cavallino
- 06.01.18 08:46 Cavallino
- 06.01.18 13:40 Dykus
- 06.01.18 13:50 Cavallino
- 06.01.18 13:58 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg