  • Data: 2018-01-06 02:08:36
    Temat: Re: nie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek S" <p...@s...com> wrote in message
    news:p2p3re$atk$1@node1.news.atman.pl...

    > Dokładnie to samo przytoczono w linku jaki Pszemolowi podałem. Zgadzam się
    > z interpretacją bo trudno tu polemizować. Przepis jest klarowny.
    >
    > Przypomnę:
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kier
    owca/news-pas-wlaczania-kto-tu-ma-pierwszenstwo,nId,
    2476103

    No więc masz połączenie tych dwu dróg na całej długości "rozbiegówki".
    W tym miejscu masz też zrobić zipper jeśli jest korek i masz wpuszczać
    na zmianę samochody zgodnie z zasadami kultury i współżycia ludzkiego.

    > Z drugiej zaś strony zielony jest informowany znakiem A-6D, że zbliża
    > się.... do skrzyżowania(?!). Wynika z tego, że ze wszystkich 3 aut tylko
    > zielony na nim jest.

    Wiesz co, Ty rzeczywiście idź na ten kurs, bo masz braki... LOL

    Zielony w ogóle nie widzi znaku A6d, znak jest na głównej drodze
    i często jest 100-200 metrów przed faktycznym skrzyżowaniem.

    A nawet gdyby go widział, to wiedziałby (gdyby uważał na kursie)
    że jego ten znak nie dotyczy, bo dotyczą go tylko znaki na PRAWYM
    poboczu jego drogi, nie lewym.

    On na swojej drodze widzi znak A7: ustąp pierwszeństwa, żółty trójkąt.
    Wszystkie samochody na Twoim obrazku widą że zbliżają się
    do skrzyżowania drogi głównej z drogą podporządkowaną.
    Oba znaki o tym jednoznacznie informują: A6d dla niebieskiego
    i czerwonego, który jak przystało na ćwikłowego, ignoruje
    fakt że jest na skrzyżowaniu i po buraczanemu zmienia pas,
    kolidując z gościem, który prawdopodobnie skupia się na niebieskim
    i nawet nie wie co się stało...