  • Data: 2014-05-21 02:29:00
    Temat: Re: navteq
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 May 2014 19:49:31 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > plamy będą różne ale będą.

    No ... pare lat temu to bym rzekl ze komercja powinna miec jakis plan
    rozwijania mapy - najpierw drogi krajowe i wojewodzkie i plany duzych
    miast, potem gminne, wioski i numeracje - to wszystko powoduje ze
    "bialych plam" nie ma, tylko co najwyzej male biale plamki w coraz
    mniejszej ilosci. Ale to bylo kiedys, teraz komercja dane juz ma i co
    najwyzej kupi, wiec tylko male plamki moga byc.

    W spolecznosciowym plamy moga byc duze, jak sie na jakims obszarze
    spolecznik nie trafil. Tylko to trudno znalezc - analize jakas
    przeprowadzic gestosci drog na km^2, czy porownac laczna dlugosc drog?
    No ale tez lata minely, danych w OSM przybylo, plamy sie zmniejszyly
    do plamek :-)

    > a już zwłaszcza jeśli chodzi o aktualność
    > nawet głównych dróg. Mapy OSM czy UMP mają nowe drogi on-line w momencie
    > faktycznego otwarcia. Komercyjne za kilka tygodni bądź nawet miesięcy. A
    > czasem mają je w routingu mimo, że dopiero koparki jeżdżą :)

    Ba, po mojej ulubionej S11 nawet nie zaczely koparki jezdzic :-)

    J.