  • 1. Data: 2014-05-16 09:20:06
    Temat: navteq
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    zainstalowalem sobie Be-On-Road. Nawet zmyslny programik i oceniam w
    dosc wysoko, choc pare niedorobek ma, ale darowanemu koniu ...

    Do tego mapy Navteq - na tydzien za darmo.

    I coz widze ...
    http://here.com/51.5511393,16.8933057,14,0,0,traffic
    %20map.dayI

    znow ten sam numer - najaktualniejsze mapy Polski - sa na nich drogi,
    ktore dopiero beda. Stopien zaawansowania wiaduktu oceniam na jakies
    80%, ronda nie ma wcale.
    Tutaj to drobiazg, ale juz mnie kiedys nokia skierowala na S11 dookola
    poznania, ktorej do dzisiaj nie ma ...

    Wiecej tak kwiatkow na navteq ?
    Na szczescie jest tez opcja map osm.

    J.

  • 2. Data: 2014-05-16 09:28:04
    Temat: Re: navteq
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-05-16 09:20, J.F. pisze:

> [...]
    > 80%, ronda nie ma wcale.
    > Tutaj to drobiazg, ale juz mnie kiedys nokia skierowala na S11 dookola

    Na stronie navteq-a można zgłosić poprawki - może będą uwzględnione -
    kilka moich poprawek przeszło...
    U mnie w mieście od kilku lat Navigon (z mapami navteq-a) usiłował
    prowadzić prawie gotową główną aleją (Lema - krakusi wiedzą o co chodzi)
    - hucznie otwartą i niedopuszczoną do ruchu - ponieważ kończyła się w
    krzakach.

  • 3. Data: 2014-05-16 18:33:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
    net...

> [...]
    > 80%, ronda nie ma wcale.
    > Tutaj to drobiazg, ale juz mnie kiedys nokia skierowala na S11 dookola

    Here i Navteqa to to samo?

    W kazdym razie Navteq tak mial od zawsze.
    Ostatnio kazal mi jechac przez slynny most w Mszanie, ale jego maja otworzyc
    za kilka tygodni dopiero....

  • 4. Data: 2014-05-18 09:13:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 09:20, J.F. pisze:

    > Na szczescie jest tez opcja map osm.
    >

    > J.

    Szczęście? Raczej nieszczęście, gdyby ten gniot mapowy w końcu ogłosił
    upadłość to nie wtykaliby go do każdej darmowej nawigacji, ta szajsowata
    mapa bez 1/3 dróg w Polsce potrafi schrzanić nawet najlepszy program
    nawigacyjny.

  • 5. Data: 2014-05-19 08:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 May 2014 09:13:47 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > upadłość to nie wtykaliby go do każdej darmowej nawigacji, ta szajsowata
    > mapa bez 1/3 dróg w Polsce potrafi schrzanić nawet najlepszy program

    No nie wiem - do tej pory korzystalem raczej z UMP-pcpl, i tam juz
    drogi prawie wszystkie sa.

    Ktorych drog nie ma w OSM ? Dorysuj :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-05-19 17:08:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    pokaż gdzie nie ma tych dróg.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-05-19 17:13:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
    >No nie wiem - do tej pory korzystalem raczej z UMP-pcpl, i tam juz
    >drogi prawie wszystkie sa.
    >Ktorych drog nie ma w OSM ? Dorysuj :-)

    P.S. plik bmd z mapa navteq polski - 163MB, plik z mapa OSM - 233MB.
    To moze byc zludne, ale pierwsze wrazenie ze w OSM jednak wiecej
    informacji jest :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-05-19 18:53:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-19 08:43, J.F. pisze:

    > No nie wiem - do tej pory korzystalem raczej z UMP-pcpl, i tam juz
    > drogi prawie wszystkie sa.

    UMP to zupełnie co innego niż OSM.

    > Ktorych drog nie ma w OSM ? Dorysuj :-)
    >
    > J.

    Za dużo fatygi, zbyt skomplikowana procedura edycji tej mapy, jak dla mnie.

  • 9. Data: 2014-05-19 18:54:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-19 17:13, J.F pisze:

    > P.S. plik bmd z mapa navteq polski - 163MB, plik z mapa OSM - 233MB.
    > To moze byc zludne, ale pierwsze wrazenie ze w OSM jednak wiecej
    > informacji jest :-)
    >
    > J.

    Mój UMP (po rozpakowaniu) waży dokładnie 294,72MB, plus World basemap
    ważący 131.23MB.

    A co do tej mapy Navteg to faktycznie zadziwia lekkością. Jest tylko
    minimalnie mniej dokładna, jeżeli chodzi o drogi niż UMP, ale za to ma
    nawet numerację domów na wsi. Do OSM nawet nie ma co jej porównywać
    jeżeli bierzemy pod uwagą dokładność i aktualność danych..

  • 10. Data: 2014-05-19 18:55:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-19 17:08, masti pisze:

    > pokaż gdzie nie ma tych dróg.

    Tam gdzie miałem okazję wypróbować - czyli w środkowej Wielkopolsce. Jak
    niby mam to pokazać, że nie ma olbrzymiego ronda i dróg z niego
    odchodzących w mieście Słupca? Oczywiście jest to tylko jeden przykład,
    dróg niższej kategorii nie ma na mapie więcej niż 1/3 istniejących.