-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder02.blueworldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 07 Aug 2013 23:46:46 +0200
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
References: <c...@g...com>
<ktnmu4$ev3$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<520008b8$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<52000b45$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<ktp5o0$a9f$1@node1.news.atman.pl> <ktuce9$vm7$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ktuce9$vm7$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <5202c052$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.189.82.146
X-Trace: 1375912018 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1212 79.189.82.146:61269
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1686
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500621
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-08-07 22:58, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Ale to tak jest, jak projektantowi bardziej zależy na kształcie, niż na
> wygodzie pasażerów.
100% zgody - zobaczymy, czy FL coś w tym temacie zmieni - nie blacy
oczywiście, ale ciut niżej kanapa...?
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.13 00:30 RadoslawF
- 08.08.13 01:48 Deflegmator
- 08.08.13 08:26 Myjk
- 08.08.13 10:15 RadoslawF
- 08.08.13 11:13 Deflegmator
- 08.08.13 18:10 Cavallino
- 08.08.13 18:21 Artur Maśląg
- 08.08.13 19:05 RadoslawF
- 08.08.13 22:20 Deflegmator
- 08.08.13 23:58 Axel
- 09.08.13 08:39 Chris
- 09.08.13 10:06 RadoslawF
- 09.08.13 16:21 Mirek Ptak
- 09.08.13 22:06 p0li
- 09.08.13 22:45 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe