  • Data: 2013-08-08 22:20:22
    Temat: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Nie czuje się zobligowany do ponoszenia kosztów w celu ratowania
    > ich życia.

    Ale sam byś wolał wpaść pod samochód z poduszką, niż pod kamaza, nie? :)

    > Tępej agresji i przerośniętego ego we własnych tekstach nie widzisz ?
    > Po prostu dalej udowadniasz że pewnych rzeczy nie jesteś w stanie
    > pojąć. Codziennie ginie tysiące ludzi, jesteś taki czuły na ich
    > los utwórz jakiś fundusz do ich ratowania a przynajmniej zmniejszenia
    > ich śmiertelności.

    Robią to spece od poduszek.

    > No i nie zapomnij zaraz kupić tego pojazdu
    > z poduszkami na zewnątrz, wszak udowodniłeś jak bliski jest ci ich
    > los. Ja nie mam zamiaru udawać że świat jest inny niż jest tak
    > jak ty i tobie podobni.

    Nie rozumiemy się zupełnie. Ja nie żądam ani od Ciebie, ani od siebie,
    byśmy zbawiali świat. Nie bulwersują mnie też argumenty ekonomiczne,
    które przytaczasz, bo przecież nikt nie chciałby płacić za cudze błędy.
    I to jest oczywiste. Przeraża mnie tylko Twój pogardliwy stosunek do
    innych, w Twoim mniemaniu - głupszych, użytkowników drogi. Człowiek,
    który Ci śmie wbiec przed maskę w Twoich oczach to jakiś śmieć.
    Unieruchomienie delikwenta sprawiłoby Ci radość. Słowem - mógłbyś w
    ZOMO za szofera robić. Masakra. :/

    --
    Deflegmator