  • Data: 2013-08-08 11:13:07
    Temat: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    wmieszałeś zabierając niepotrzebnie "głos".

    > Jesteś idiotą nie potrafiącym czytać ze zrozumieniem prostych tekstów.
    > Bo jakbyś nie był to nie wymyślał byś mi od mistrza kierownicy który
    > jeździ najlepiej na świecie. A za niegodnych życia nie uważam jeleni
    > wyskakujących mi przed maskę czego twój nierozwinięty rozumek nie
    > potrafi przyjąć do wiadomości. Uważam ich za niegodnych do
    > korzystania z zewnętrznej poduszki dla pieszych za którą ja miałbym
    > płacić.

    Która czasem ratuje życie. Bo nie zawsze spotkanie z samochodem kończy
    się guzem u pieszego. Ale to przerasta Twoją wyobraźnię po trzydziestu
    latach stukania jeleni.
    .

    > Ale ty tego i tak nie pojmiesz co już zdążyłeś udowodnić.

    Zdążyłeś się pochwalić, że ucieszyłoby Cię, gdyby pieszy po spotkaniu z
    Twoim autem nie był w stanie się więcej ruszać. Super. Podzieliłeś się
    też debilnym poglądem, że skoro przez 30 lat nie spowodowałeś wypadku
    (w co szczerze wątpię - ale niech Ci będzie, cuda się zdarzają), to na
    pewno dalej tak zostanie. Tak, tak, "mistrzu". :D Takie przeświadczenie
    oraz pogarda dla życia innych użytkowników drogi nie świadczą o Tobie
    najlepiej.
    I srał pies nawet te poduszki i pieniądze. Po prostu Twój pogardliwy
    stosunek do ludzi i uważanie, że mają "opakowania po rozumkach", że są
    "gnojami" i "palantami", bo zdarzyło im się popełnić błąd - podczas gdy
    Ty jesteś zawsze nieskazitelny - mówią o Tobie bardzo wiele. Przebija z
    tego tępa agresja i przerośnięte ego.

    --
    Deflegmator