  • Data: 2013-08-08 10:15:46
    Temat: Re: na co nowego zamienic Vectrę?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-08-08 01:48, Użytkownik Deflegmator napisał:

    > Wygladasz na kolejnego, śmiesznego internetowego "mistrza kierownicy",
    > który jeżdzi najlepiej na świecie, a wszystkich innych uważa za
    > niegodnych życia idiotów wskakujących mu przed maskę. Do obrzygania tu
    > takich opowiadaczy. Nikomu tym nie zaimponujesz.

    Jesteś idiotą nie potrafiącym czytać ze zrozumieniem prostych tekstów.
    Bo jakbyś nie był to nie wymyślał byś mi od mistrza kierownicy który
    jeździ najlepiej na świecie. A za niegodnych życia nie uważam jeleni
    wyskakujących mi przed maskę czego twój nierozwinięty rozumek nie
    potrafi przyjąć do wiadomości. Uważam ich za niegodnych do
    korzystania z zewnętrznej poduszki dla pieszych za którą ja miałbym
    płacić. Ale ty tego i tak nie pojmiesz co już zdążyłeś udowodnić.