  • 1. Data: 2009-09-20 20:16:43
    Temat: monotematyczne, ale moze kogos zachwyca
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    http://www.clarklittlephotography.com/gallery/
    <rs>

  • 2. Data: 2009-09-20 21:13:06
    Temat: Re: monotematyczne, ale moze kogos zachwyca
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    rs wrote:
    > http://www.clarklittlephotography.com/gallery/
    > <rs>

    Ale koles ma dziwne hobby, ciekawe czy fotki robi nikonosem :-)

    Tu chyba przesadzil z sila lampy blyskowej:
    http://www.clarklittlephotography.com/gallery/index/
    module/media/pId/102/id/57/category/gallery|MainGall
    ery/start/9/
    troche mu wyjaralo swiatla, 50$ za 20x25cm to troszke przydrogawo :]

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-09-21 00:48:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "rs" napisal
    > http://www.clarklittlephotography.com/gallery/

    Troche wioska ale sie gosc nagimnastykowac musial ; )
    Zreszta, wioska... jak przyjdzie ta j****a jesien z niebem w kolorze nisko
    upietej szmaty przez siedem dni w tygodniu to po miesiacu caly dom bym sobie
    taka wioska zatapeowal ; )

    adam

  • 4. Data: 2009-09-21 07:41:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Sep., 22:16, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > http://www.clarklittlephotography.com/gallery/
    > <rs>

    o zachwycie ni emoze byc mowy , choc taka fajna ciekawostka
    przyrodniczo-krajobrazowa.

    2 ,3 zdejcia zrobilyby wieksze wrazenie.
    czasem mniej znaczy wiecej niz wiecej.

  • 5. Data: 2009-09-21 08:34:18
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 21 Wrz, 09:41, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > o zachwycie ni emoze byc mowy , choc taka fajna ciekawostka
    > przyrodniczo-krajobrazowa.
    >
    > 2 ,3 zdejcia zrobilyby wieksze wrazenie.
    > czasem mniej znaczy wiecej niz  wiecej.

    Jasne,
    gościu powinien skleić finalną fotkę jako mega panoramę 200milionów
    pikseli z kilkunastu ujęć ....

  • 6. Data: 2009-09-21 08:57:02
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci
    > http://www.clarklittlephotography.com/gallery/
    > <rs>

    fajne jako tapeta pulpitu na komputerze, nic poza tym

  • 7. Data: 2009-09-21 08:59:16
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Sep., 10:34, Nieznajomy <j...@g...pl> wrote:

    > Jasne,
    > gościu powinien skleić finalną fotkę jako mega panoramę 200milionów
    > pikseli z kilkunastu ujęć ....

    po co ? - przeciez to bez sensu . Po co mialby zwiekszac rozdzielczosc
    odwzorowania wody i tak poruszonej ?

  • 8. Data: 2009-09-21 09:00:55
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 21 Wrz, 10:59, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > po co ? - przeciez to bez sensu . Po co mialby zwiekszac rozdzielczosc
    > odwzorowania wody i tak poruszonej  ?

    A nic, nic, tak sobie napisałem.

  • 9. Data: 2009-09-21 09:10:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Sep., 11:00, Nieznajomy <j...@g...pl> wrote:

    > A nic, nic, tak sobie napisałem.- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    tak tez myslalem , ze to bez sensu , tak sie tylko napisalo.

  • 10. Data: 2009-09-21 10:18:48
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > o zachwycie ni emoze byc mowy

    eee tam, ja się zachwycam :-) A widzieliście filmik jak gościu robi te
    zdjęcia ? Jestem pod wrażeniem, bo nigdy dotąd nie widziałem takich ujęć.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl