  • 1. Data: 2009-09-20 17:24:21
    Temat: Zwarte, solidne, zgrabne, piękne ;-)
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Witam,
    Niech będzie to niedzielna dywagacja sprzętowa ;-) Czasem tęsknię się za
    slrami lat 80. Pewnie niektórzy z Was jeszcze pamiętają zwarte, solidne,
    zgrabne, piękne Minolta SD7, Pentax LX, Pentax ME Super, ... :-) Ostatnio
    mamy "powrót" do tradycji typu Leica M8, M9. Moje pytanie jest, ilu z Was
    gotów kupić retro typu Minolta SD7 digital za ludzką cenę? Kto wie, może
    Contax zdecyduje się na jakiś ST digital ;-)
    Pozdrowienie.

  • 2. Data: 2009-09-20 17:52:09
    Temat: Re: Zwarte, solidne, zgrabne, piękne ;-)
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:
> [...]
    > gotów kupić retro typu Minolta SD7 digital za ludzką cenę? Kto wie, może
    > Contax zdecyduje się na jakiś ST digital ;-)

    Cześć Giang,
    Ja osobiście chętnie kupiłbym Contax G2 Digital.
    Ale zastanawiam się, czy przypadkiem Lumix GF1 czy Olympus E-P1 nie są
    odpowiednikami takiego właśnie Contaxa G2?

    Leica chociaż interesująca, to jednak zupełnie nie moja klasa cenowa :-)

    Jakub Roguski

    http://www.roguski.eu

  • 3. Data: 2009-09-20 18:19:02
    Od: StaM <a...@y...com>

    > Cześć Giang,

    > Leica chociaż interesująca, to jednak zupełnie nie moja klasa cenowa :-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jakub Roguski

    Wlasnie o to mi chodzi w moim watku "co w zastepstwie DSLR"

    Wychodzi na to ze trzeba poczekac na wersje PENa,
    lub odpowiednich akcesorii do niego (czyt. normalny flesz zewnetrzny z
    ruchoma glowica).
    StaM

  • 4. Data: 2009-09-20 18:42:23
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 20 Wrz, 20:19, StaM <a...@y...com> wrote:

    > Wychodzi na to ze trzeba poczekac na wersje PENa,
    > lub odpowiednich akcesorii do niego (czyt. normalny flesz zewnetrzny z
    > ruchoma glowica).

    A czego brakuje do normalności FL-36, FL-50, Metz 48 itp ..... ?

  • 5. Data: 2009-09-20 18:49:41
    Od: StaM <a...@y...com>

    Nieznajomy <jacek220...

    > A czego brakuje do normalności FL-36, FL-50, Metz 48 itp ..... ?

    Nie jestem pewien czy sa dedykowane do Pena.

  • 6. Data: 2009-09-20 19:42:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 19:24:21 +0200, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> said:

    > Moje pytanie jest, ilu z Was
    > gotów kupić retro typu Minolta SD7 digital za ludzką cenę? Kto wie, może
    > Contax zdecyduje się na jakiś ST digital ;-)

    Po pierwsze, że zacytuję klasyka: "Contax's dead, baby, Contax's dead".
    Po drugie, akurat do przerobienia na "digital" to miał parę
    fajniejszych modeli niż ST - z manuali np. S2 albo niezniszczalny RTS
    III, nie wspominając o wyśnionym przez wielu G2D. Po trzecie -
    wkurzyłbym się, bo fajną optykę już sprzedałem...

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-09-20 19:53:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <lvcrg32sn7zd$.rzac754fb99n.dlg@40tude.net>,
    Nguyen Bang Giang nabazgrał:
> [...]
    > mamy "powrót" do tradycji typu Leica M8, M9. Moje pytanie jest, ilu z Was
    > gotów kupić retro typu Minolta SD7 digital za ludzką cenę?

    Heh, niektórzy to nawet zdecydowali się na ME Super i skaner ;)
    Co nie zmienia faktu, że to o czym myślisz raczej nie powstanie. EVIL może
    być wyraźnie mniejszy niż lustrzanka, ma mniej problematycznych części, więc
    nikt już nie będzie pakował kasy w tak poważne zmniejszanie lustrzanek.

    > Pozdrowienie.

    Jeśli Twoja prośba o poprawianie niedociągnięć językowych jest aktualna:
    zwyczajowo pisze się w liczbie mnogiej - pozdrowienia.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-09-20 20:00:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > gotów kupić retro typu Minolta SD7 digital za ludzką cenę? Kto wie, może
    > Contax zdecyduje się na jakiś ST digital ;-)
    > Pozdrowienie.

    dla mnie moglaby byc praktica mtl3
    - z dzwignia szybkiego przesuwu filmu ( bylaby to dzwignia napedu
    dynama , mozna by sie obejsc bez akumulatorow)
    - bez displaya z tylu - moznaby sobie zadawac pytanie "jak wyszlo?
    " , i z niecierpliwoscia podpinac karte do komputera.Myslenie w
    trakcie zdjec okazaloby sie ponownie konieczne.
    -oczywiscie te same obiektywy jak drzewiej w praktice na m42. stalki ,
    male , lekkie za to jasne 1,8 -2,8.

  • 9. Data: 2009-09-20 20:23:43
    Od: " tomek" <t...@W...gazeta.pl>

    > - bez displaya z tylu - moznaby sobie zadawac pytanie "jak wyszlo?
    > " , i z niecierpliwoscia podpinac karte do komputera.Myslenie w
    > trakcie zdjec okazaloby sie ponownie konieczne.

    Kup sobie rolke tasmy "scotch" i zaklej ekranik jak Ci przeszkadza ;)

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 10. Data: 2009-09-20 20:44:08
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Sun, 20 Sep 2009 19:52:09 +0200, Jakub Roguski wrote:

> [...]
    > odpowiednikami takiego właśnie Contaxa G2?
    >
    > Leica chociaż interesująca, to jednak zupełnie nie moja klasa cenowa :-)

    Cześć Jakub,

    Faktycznie, Contax G2 to kawał solidnego sprzętu. GF1 i E-P1 to bardziej
    jego imitacje niż odpowiedniki ;-) Masz rację, Leica to romantyczna marka.
    Jej ceny są niestety mniej romatyczne ;-)

    Pozdrowienia z Toronto :-)