  • 1. Data: 2009-09-20 19:01:46
    Temat: Kolorowy pentaks
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Na dpreview było o nowym pentaksie k-x, do tego jakieś zdjęcie z
    śmiesznymi kolorkami i dopisek że wersji jest więcej. Tego się jednak nie
    spodziwałem:

    http://www.pentax.jp/japan/imaging/digital/slr/k-x/i
    mage/fea5_img03b.jpg

    A jeszcze kilka dni temu koleżanka mi marudziła, że ona chciałaby np
    różową lustrzankę. A tu proszę, może sobie w odcieniach wybierać do woli ;)

    Ale... czy pentaks trochę nie przesadził? Większość z tych propozycji jest
    delikatnie mówiąc kiczowata.

    d.

  • 2. Data: 2009-09-20 19:06:39
    Temat: Re: Kolorowy pentaks
    Od: StaM <a...@y...com>

    dominik <ni.

    > Ale... czy pentaks trochę nie przesadził? Większość z tych propozycji jest
    > delikatnie mówiąc kiczowata.

    > d.
    A co ... samochody maja tylko ten przywilej!?
    StaM

  • 3. Data: 2009-09-20 19:21:11
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

> [...]
    > ;)
    >
    > Ale... czy pentaks trochę nie przesadził? Większość z tych propozycji jest

    Mnie się podoba.
    Może Japończycy traktują aparat jako fajny gadżet, a nie poważne
    narzędzie do pracy. Jakoś nikomu nie przeszkadza różna forma i kolor
    np. odtwarzaczy MP3.
    Jedyna wada tego rozwiązania polega na niemożności dodpasowania
    kolorstycznie
    obiektywu innego niż kitowy. Z tego też względu brałbym czarny,
    ciemnoszary... (w każdym razie jakiś ciemny kolor).

  • 4. Data: 2009-09-20 19:33:32
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    m0w pisze:
> [...]
    > obiektywu innego niż kitowy. Z tego też względu brałbym czarny,
    > ciemnoszary... (w każdym razie jakiś ciemny kolor).

    Większość osób kupujących takie kolorowe nie kupi nic innego poza kitem.
    Swoją drogą podobają mi się kolorystycznie 16,18,93.

    wer

  • 5. Data: 2009-09-20 19:35:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-20 21:01:46 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Ale... czy pentaks trochę nie przesadził? Większość z tych propozycji
    > jest delikatnie mówiąc kiczowata.

    Wstrzymałbym się z definitywnymi ocenami, bo to katalog robiony w
    Szopie i na żywo wiele połączeń może wyglądać znacznie lepiej lub
    gorzej niż na fotce. No i zdaje się to tylko na rynek japoński, reszta
    musi się na razie zadowolić 3 czy 4 wersjami standardowymi.

    de Fresz

  • 6. Data: 2009-09-20 22:16:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    b...@n...pl pisze:

    > Większość osób kupujących takie kolorowe nie kupi nic innego poza kitem.
    > Swoją drogą podobają mi się kolorystycznie 16,18,93.

    96/99

  • 7. Data: 2009-09-21 09:03:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 21:01:46 +0200, dominik napisał(a):

    > Ale... czy pentaks trochę nie przesadził? Większość z tych propozycji jest
    > delikatnie mówiąc kiczowata.

    Na rynek japoński to raczej kiczowata nie jest. A ciemnozielony (taki
    trochę zgniłozielony) i ciemnobrązowy są super...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2009-09-21 09:09:08
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Henry(k) napisał(a):

    > Na rynek japoński to raczej kiczowata nie jest.

    Zdecydowanie! :-)
    Najpopularniejszy może być np taki różowy.

    > A ciemnozielony (taki
    > trochę zgniłozielony) i ciemnobrązowy są super...

    Piszą gdzieś jaki ma być model dystrybucji tak szerokiej gamy
    kolorystycznej? Jakieś skórki samodzielnie wymieniane, czy jednak
    fabrycznie?

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2009-09-21 10:55:35
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    John Smith napisał:

    > Piszą gdzieś jaki ma być model dystrybucji tak szerokiej gamy
    > kolorystycznej? Jakieś skórki samodzielnie wymieniane, czy jednak
    > fabrycznie?

    Pewnie jak zbiorą odpowiednią ilość zamówień to fabrycznie. W końcu to
    tylko dodanie garstki barwnika do formy.

    m.
    --
    Matrix 1: There is no spoon
    Matrix 2: There is no lipstick

  • 10. Data: 2009-09-21 10:59:47
    Od: Jan <k...@p...com>

    dominik pisze:
    (...)
    > Ale... czy pentaks trochę nie przesadził? Większość z tych propozycji
    > jest delikatnie mówiąc kiczowata.

    To jest teraz taki trend, gadżetowatość sprzętu.
    Skoro komórki tak robią, trzeba do nich dołączyć
    także aparaty. A że pentax ma w ofercie kilka
    naleśników, ten model zmieścić się może nawet do
    damskiej torebki. A poza tym taki trendowaty
    aparat zwraca mniej uwagi, niż to się dzieje
    w przypadku fotografowania żałobnym czarnym
    sprzętem. Który na dodatek jest większy.

    Jan