  • Data: 2009-11-26 01:44:16
    Temat: Re: moduly RF (TX, TRX) - a wieksza moc
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski pisze:

    > Ale po co skręcać gdy chodziło właśnie o większą moc (czyli zapewne
    > większy zasięg transmisji)? Standardowe samochodowe CB mają 4W i są do
    > kupienia praktycznie w każdym spożywczaku. :)

    Zasieg zalezy bardziej od toru antenowego niz mocy. Przy 100mW i antenie
    polfalowej na dachu budynku zasiegi rzedu kilkunastu kilometrow nie sa
    w tym pasmie czyms nadzwyczajnym. Bardziej chodzilo mi o ta namiastke
    legalnosci, magiczne 100mW.

    Mam nadzieje, ze autorowi chodzi o zasieg a nie moc sama w sobie :)
    Wszystko kwestia szczegolow i potrzeb.

    Pozdrawiam,
    AA