  • Data: 2009-12-10 02:18:26
    Temat: Re: moduly RF (TX, TRX) - a wieksza moc
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...pl wrote:

    > a moglby ktos zapodac jakies takie CB radio w postaci malej plytki?
    > Moze byc jednokanalowy TRX - chodzi niewielka transmisje danych na
    > odleglosc kilku kilometrow

    zabawki dla dzieci + prosty 'booster' , chyba ze potrzebujesz wiecej sztuk
    tego/stabilnego projektu - tez by mi sie cos takiego przydalo...

    pomysly typu 'pozbawic obudowy zwykle radio' - bez sensu jesli transmisja na
    1 kanal - niepotrzebna w ogole synteza czestotliwosci, squelch, modul mcz.
    audio...

    do odbioru na 1 kanal znalazlem projekt avt ale niestety wymaga on sporej
    ilosci przerobek zeby dzialal ok i ma slaba czulosc (zdecydowanie odradzam,
    juz troche czasu przy nim zmarnowalem)