  • Data: 2009-11-27 14:28:36
    Temat: Re: moduly RF (TX, TRX) - a wieksza moc
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Lankosz pisze:

    > Jeśli mówimy o legalności - nie wiem czy paśmie CB są dozwolone stacje
    > automatyczne (bez operatora). Obawiam się, że nie.

    Na 27MHz dzialaja legalnie aparatury zdalnego sterowania modeli RC.
    Moznaby pokusic sie o uzycie tego typu transmisji PPM/PWM do
    zrealizowania planu autora watku.

    Rozwiazan jest wiele. Mozna takze CB + jakis modem TNC i TCP/IP po tym :)

    Wszystko to jednak z legalnoscia ma niewiele wspolnego.

    Pozdrawiam,
    AA