eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymoc chłodnicy samochodowej › Re: moc chłodnicy samochodowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 03 Feb 2013 17:16:35 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: moc chłodnicy samochodowej
    References: <50fe741c$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3Yz8cN$1So@mike.oldfield.org.pl>
    <510d9341$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3YzBwQ$1T1@mike.oldfield.org.pl>
    <510dadd7$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kelus9$bvj$2@cougar.axelspringer.pl>
    In-Reply-To: <kelus9$bvj$2@cougar.axelspringer.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 51
    Message-ID: <510e8d64$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1359908196 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1308 91.150.220.115:60092
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481892
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2/3/2013 4:14 PM, Bydlę wrote:
    > On 2013-02-03 01:22:44 +0100, _Michał <m...@g...pl> said:
    >
    >> On 2/3/2013 12:58 AM, Adam Płaszczyca wrote:
    >>> Dnia Sat, 02 Feb 2013 23:29:18 +0100, _Michał napisał(a):
    >>>
    >>>>> Mniej więcej tyle, ile ma mocy silnik.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Ja bym bardziej postawił na coś pomiędzy 1/4...1/2 mocy silnika
    >>>> + w większości aut się podłoga zapali od wydechu pracującego na
    >>>> pełnej mocy bez wiatru.
    >>>
    >>> Pomyśl o tym, co się dzieje z autem, kiedy po ostrej jeździe staje w
    >>> korku.
    >>
    >> Obroty spadają do 0.6 RPM
    >
    > Autko dla dzieci?
    > Na korbkę?
    > ;>
    >
    >
    >
    >> , i nienagrzany silnik
    >
    > A skąd wziąłeś nienagrzany silnik?
    > Jakiś desant?
    >

    0.6RPM wziąłem z deski więc auta tyle mają :)

    Ok to jak ma 3 cyl to powiedzmy że wtedy ma 1.05RPM a nie 0.6
    btw. na ile się teraz kręcą silniki R4 i R5 na wolnych ?

    A nienagrzany silnik bierze się stąd że nie znam auta
    w którym silnik by się przegrzewał przy bardzo ostrej
    jeździe, temperatura jest taka jak ma być i tyle.

    Kilka elementów jest bardziej rozgrzanych, ale to
    nieporównywalnie mniej ciepła do odprowadzenia jest
    niż silnik sam generuje.

    Np skrzynia się grzeje itp..., dyferencjał,...

    Jechałem ze zrąbanym chłodzeniem (V6) i tam się nie
    magazynują żadne kosmiczne ilości ciepła a jazda była
    na max mocy silnika.

    Jedyne co to wydech może mieć namagazynowane "ponad stan",
    i hamulce jak nie masz dobrych chłodnic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: