  • Data: 2011-07-28 19:42:59
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale jakie oszustwo ? W instrukcji/umowie przeciez wyraznie napisano
    > na 17 stronie w siodmym akapicie ze normatywna trwalosc wynosi 100h.
    > A na stronie 21 jest wyjasnienie ze moze ulec zmniejszeniu w przypadku
    > .. i tu dluga lista.

    Jest obowiązek podawania energochłonności urządzeń -- pralki, lodówki
    czy lampy mają jakieś tam klasy A,B,C,D... podawane na obudowach albo
    opakowaniach. Ciekawe jak to by wyglądało, gdyby nakazać w tych
    klasyfikacjach uwzględnianie energii potrzebnej do przetopienia złomu.

    Jarek

    --
    Mam swój handelek, i tyle. Gdy kto przychodzi i każe sobie podać piwa,
    to mu podam. Ale jakieś tam Sarajewy, polityka albo nieboszczyk pan