  • Data: 2011-07-28 20:18:31
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre napisał:

    > To i tak wygląda że z tych tańszych brał :)

    Jakiś wkład własny był, więc w sumie to jakieś ćwierć bańki.

    > Za 150 tysięcy to dobrego Lamborghini ale dziesięcioletniego można
    > kupić. To nawet nie chce myśleć ile kosztuje nowy.

    U nas jakaś taka rodzinna tradycja, że się nowe kupuje. Obok stoi
    jeszcze ursus, co go pamiętam jak nowy był za Gierka.

    > Oglądałem na targach te z najwyższej półki ale przedstawiciel
    > o konkretnych cenach nie chciał rozmawiać, niby że to różne
    > specyfikacje, automatyka, GPS-y itp.

    Pojeździłem tym trochę. Fajnie było. Czy miał GPS, to nie pamiętam,
    ale GPS, to teraz kosztuje fistaszki.

    > ale chyba głównie dla tego że nawet w 5% nie wyglądałem na rolnika
    > a już całkiem nie na takiego którego na to stać :)

    Ja też nie wyglądam. Na szczęście nie muszę.

    --
    Jarek