  • Data: 2011-07-28 20:02:00
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > PS
    > Też mam kuzyna na roli. W zeszłym roku pokazał mi nowy nabytek -- ciągnik.
    > Niebieski. Jaka pojemność, to nawet nie wiem. Wziął na to ponad 200 tysięcy
    > kredytu. Nie spodziewałem się, że to cholerstwo takie drogie.

    To i tak wygląda że z tych tańszych brał :)
    Za 150 tysięcy to dobrego Lamborghini ale dziesięcioletniego można
    kupić. To nawet nie chce myśleć ile kosztuje nowy. Oglądałem na targach
    te z najwyższej półki ale przedstawiciel o konkretnych cenach nie chciał
    rozmawiać, niby że to różne specyfikacje, automatyka, GPS-y itp. ale
    chyba głównie dla tego że nawet w 5% nie wyglądałem na rolnika a już
    całkiem nie na takiego którego na to stać :)