    From: p?rform?rka <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mieszanka LPG
    Date: Sun, 19 Dec 2010 06:54:33 -0800 (PST)

    Dziękuje za wytłumaczenia. Podam dalsze informacje.
    Ta kontrolka zaświeca sie miedzy prędkościomierzami
    to się chyba nazywa komputer. Gaz był zainstalowany od nowości niewiem
    jednak czy nazywać to fabrycznie czy w servisie w ramach
    jakiejś promocji. Instalacja jest włoska, chyba Lovato czy coś w tym
    guście.
    Sporo rozumiem z tego co mi tu Panowie tłumaczycie, ale
    nadal nie pojmuje dlaczego na tej ubogiej mieszance samochód pali
    mniej. Facio z servisu podłączył komputer i poprawił usterkę, ale
    wspomniał, że może się zaświecić, wiec najlepiej jechać do Siedlec
    do servisu gazowego na regulacje. Wnoszę, również po waszych
    wskazówkach, ze będzie to jednak zabieg nieodzowny.
    Więc raz jeszcze. Dlaczego samochód pali mniej, choć
    komputer teoretycznie alarmuje nieprawidłowość?
    A i zapomniałam dodać. Mnie się zdaje, ze ta kontrolka
    ma tendencje do zaświecania sie w okresie jednak zimowym-
    ma to jakieś znaczenie?
    --
    p?rform?rka