  • 11. Data: 2009-11-23 09:34:04
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla sšdu warta 180 zł
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 23 Lis, 08:58, fv <f...@c...com> wrote:

    > To się rozciąga znacznie dalej niż się wydaje. Ogólnie najłatwiejszym sposobem
    uniknięcia
    > odpowiedzialności za zabójstwo jest użycie do tego samochodu.
    >
    > Jeżeli prawdą jest to co napisano w artykule ("chciał nastraszyć") to generalnie
    popieram w tym
    > przypadku ideę samosądu. Nie widzę innego rozwiązania - legalne się skończyły.
    >
    > Co więcej, namawiam wszystkich do ostrej i zdecydowanej reakcji na wszelkie próby
    celowego
    > zajechania drogi czy ostentacyjnego niezauważania innego pojazdu.

    ....a po przyjezdzie policji . na wskazanie tego przypadku , jako
    efektu takich "zabaw"

  • 12. Data: 2009-11-23 11:30:42
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Od: fv <f...@c...com>

    n...@s...com wrote:

    > To znaczy ?

    To znaczy się, namawiam zatrzymania pojazdu postępującego nierozsądnie i uprzejmego
    wytłumaczenia że
    my też płacimy podatki, oraz że uprzejmość na drodze jest ważniejsza niż przepisy.
    Proponuję formę np.:
    a) dlaczego pan zajeżdża mi/tej pani/temu panu drogę?
    b) skąd u pana taka agresja?
    c) czy pan wie, że może pan komuś zrobić krzywdę w ten sposób?

    Punkt c) skutkuje najlepiej; sprawdzone.

    Jak tłumaczenie nie pomoże, należy w miarę możliwości przejść do aktywnej, fizycznej
    formy protestu.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 13. Data: 2009-11-23 11:45:00
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Punkt c) skutkuje najlepiej; sprawdzone.
    >
    > Jak tłumaczenie nie pomoże, należy w miarę możliwości przejść do aktywnej,
    No i skonczyc z gipsem na nodze i owiewkami do klejenia/malowania.
    Probowales kiedys motocyklem zatrzymac samochod ktory nie chce sie
    zatrzymac?
    :) Sprobuj i opisz wrazenia.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 14. Data: 2009-11-23 11:59:06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    fv pisze:

    > Jak tłumaczenie nie pomoże, należy w miarę możliwości przejść do aktywnej,
    fizycznej formy protestu.

    Nie, tego to wlaśnie nie.
    Bądź miły, ale twardy.
    Obie rzeczy do samego końca.

    KJ

  • 15. Data: 2009-11-23 12:05:51
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    fv pisze:

> [...]
    >
    > Punkt c) skutkuje najlepiej; sprawdzone.
    >
    > Jak tłumaczenie nie pomoże, należy w miarę możliwości przejść do aktywnej,

    Tak,a ww sprawa nie zakończyła się w ten sposób?Jeśli nie mylę zdarzeń
    to po pyskówce/dyskusji na światłach motocyklista został wbity na latarnię.
    Kultura przede wszystkim,buraka i tak nie nauczysz,normalny sprawę
    przemyśli i może następnym razem szybciej zauważy

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-11-23 12:33:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:
    > Jak tłumaczenie nie pomoże, należy w miarę możliwości przejść do aktywnej,
    fizycznej formy protestu.

    yyyy, znaczy rozsypania pozostałej części groszówek nieszczęśnikowi na
    maske?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 17. Data: 2009-11-23 14:15:06
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla sšdu warta 180 zł
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 21 Lis, 23:46, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Osobiście spodziewałbym się conajmniej dożywotniego zakazu prowadzenia
    > pojazdów - myślę że tego ćwierćenteligentego, domorosłego szeryfa
    > zabolałoby to bardziej niż wyrok w zawiasach.

    niestety przepisy tego nie przewidują ale z tym problemem to raczej
    trzeba się udać do naszych posłów a nie "k... w togach" jak to
    barwnie, acz bezsensownie podał Andrzej Lawa

  • 18. Data: 2009-11-23 14:55:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał w wiadomości

    > Nie, tego to wlaśnie nie.
    > Bądź miły, ale twardy.
    > Obie rzeczy do samego końca.

    Mojego czy jej?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2009-11-23 15:08:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:

    > Mojego czy jej?

    Twojego LUB jej.

    KJ

  • 20. Data: 2009-11-23 19:32:09
    Od: fv <f...@c...com>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > Probowales kiedys motocyklem zatrzymac samochod ktory nie chce sie
    > zatrzymac?

    Tak, zatrzymałem. Nie było którędy jechać i pan się musiał zatrzymać
    albo skasować mi motocykl. A i tak daleko by nie ujechał.

    Zatrzymałem też tira autem osobowym, jeśli już mam się chwalić.

    > :) Sprobuj i opisz wrazenia.

    Musisz tylko być tylko bardzo pewien co chcesz zrobić.

    --
    fv