  • 1. Data: 2009-11-21 07:46:05
    Temat: Śmierć motocyklisty - dla sądu warta 180 zł
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/smierc-moto
    cyklisty-dla-sadu-warta-180-zl,art388.html

    Polska rzeczywistość...

  • 2. Data: 2009-11-21 08:04:29
    Temat: Re: Śmierć motocyklisty - dla sądu warta 180 zł
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 21 Lis, 08:46, Miecio <m...@w...pl> wrote:
    > http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/smierc-moto
    cyklisty-dla-sadu...

    > Polska rzeczywistość...

    o maminko...
    jak tak dalej bedzie w tym kraju , to tylko patrzeć jak nam wyrosna
    dla rónowagi rózni "mściciele"
    w końcu mamy" wolny rynek ,a on nie znosi pustki" ;-)

  • 3. Data: 2009-11-21 20:44:42
    Od: Pietia <p...@p...onet.pl>

    > Polska rzeczywistość...

    no to przyjaciele lub rodzina zamordowanego, powinni wziąć
    sprawiedliwość w swoje ręce.
    Nie od dzisiaj wiadomo że Polskie Prawo i wymiar niesprawiedliwości są
    nieudolne.
    Nie odpuszczajcie temu mordercy, bo teraz może zabić jednego z Was.

  • 4. Data: 2009-11-21 21:10:36
    Od: n...@s...com

    On Sat, 21 Nov 2009 08:46:05 +0100, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    >http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/smierc-mot
    ocyklisty-dla-sadu-warta-180-zl,art388.html

    >Polska rzeczywistość...

    A jakies odwolanie bedzie ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-11-21 21:44:46
    Temat: Re: Œmierć motocyklisty – dla sšdu warta 180 zł
    Od: Szwed <w...@n...pl>

    Jestem zszokowany wyrokiem. Czy w podobnych sprawach kary są podobnej
    wysokości?

    > A jakies odwolanie bedzie ?

    Mam nadzieję, że nie tylko odwołanie, ale też i proces cywilny o
    odszkodowanie (?) Zycia to nie zwróci, ale zawsze jakaś dodatkowa kara dla
    sprawcy.

    Zabic moze nie chciał, ale chciał nastraszyc i zrobic jakas krzywdę. Dla
    mnie jest to przesłanka do odebrania prawa jazdy i wymierzenia znacznie
    surowszej kary.

    pozdr
    Szwed

  • 6. Data: 2009-11-21 22:46:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-21 22:44:46 +0100, Szwed <w...@n...pl> said:

    > Zabic moze nie chciał, ale chciał nastraszyc i zrobic jakas krzywdę. Dla
    > mnie jest to przesłanka do odebrania prawa jazdy i wymierzenia znacznie
    > surowszej kary.

    Osobiście spodziewałbym się conajmniej dożywotniego zakazu prowadzenia
    pojazdów - myślę że tego ćwierćenteligentego, domorosłego szeryfa
    zabolałoby to bardziej niż wyrok w zawiasach.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-11-21 23:44:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Miecio pisze:
    > http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/smierc-moto
    cyklisty-dla-sadu-warta-180-zl,art388.html

    > Polska rzeczywistość...

    Coraz bardziej mi się podoba określenie "kurwy w togach" (za
    przeproszeniem prostytutek).

  • 8. Data: 2009-11-23 07:58:20
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla sšdu warta 180 zł
    Od: fv <f...@c...com>

    Szwed wrote:
    > Zabic moze nie chciał, ale chciał nastraszyc i zrobic jakas krzywdę. Dla
    > mnie jest to przesłanka do odebrania prawa jazdy i wymierzenia znacznie
    > surowszej kary.

    To się rozciąga znacznie dalej niż się wydaje. Ogólnie najłatwiejszym sposobem
    uniknięcia
    odpowiedzialności za zabójstwo jest użycie do tego samochodu.

    Jeżeli prawdą jest to co napisano w artykule ("chciał nastraszyć") to generalnie
    popieram w tym
    przypadku ideę samosądu. Nie widzę innego rozwiązania - legalne się skończyły.

    Co więcej, namawiam wszystkich do ostrej i zdecydowanej reakcji na wszelkie próby
    celowego
    zajechania drogi czy ostentacyjnego niezauważania innego pojazdu.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 9. Data: 2009-11-23 08:23:57
    Od: n...@s...com

    On Mon, 23 Nov 2009 08:58:20 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    >Co więcej, namawiam wszystkich do ostrej i zdecydowanej reakcji

    To znaczy ?

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-11-23 08:29:51
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > To znaczy ?

    nie wiesz? wypierdolenia się przy nieudolnej próbie urwania lusterka.
    przecież.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5