  • 1. Data: 2009-11-19 20:20:27
    Temat: Wycieczka sobota 21.11.2009 Czersk-> Kaz. Dolny-> Nałęczów-> Ryki-> Warszawa
    Od: Tobiasz <g...@g...com>

    Grupa Irys & sp. b. o. zapraszają chętnych motomaniaków, w tą sobotę
    na moto-wycieczkę.
    Jeżeli pogoda pozwoli (niech tylko spróbuje być inaczej!!) to lecimy
    na trasę:

    Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
    (zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
    Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów
    (pałacyk, tężnie) -> Kurów -> Ryki -> Stężyca -> Maciejowice -> Wilga -
    > Józefów -> Most Siekierkowski.

    Trasa opracowana przy pomocy wybitnych motocyklistów, trasa z
    Kazimierza podobno bogata w winkle, natomiast trasa ze Stężycy do Wawy
    nad samą Wisłą (o tej porze podobno genialne widoki).

    Ilość km: ~320.
    20:23:02
    http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&ms
    id=109035996582690303601.000478b6bc0cc22ebc8a3&z=9
    20:23:08
    Wszelkie pytania proszę kierować do Irys

    GG: 2915404

  • 2. Data: 2009-11-19 20:22:00
    Od: Tobiasz <g...@g...com>

    Jazda rekreacyjna a nie na piłowanie na maxa

  • 3. Data: 2009-11-19 20:27:27
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tobiasz pisze:

    > Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
    Nie żebym się czepiał,ale jak na tę porę roku to chyba trzeba wcześniej
    startować?
    Połowę trasy będziecie robić po nocy:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-11-19 20:36:53
    Od: Tobiasz <g...@g...com>

    Też jestem za Tym ale niestety nie ja to organizuje, może uda się
    przesunąć wyjazd na 10 choćby.

  • 5. Data: 2009-11-19 20:55:52
    Od: Glub <g...@g...com>

    Tobiasz <g...@g...com> wrote:

    > Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00) -> Góra Kalwaria -> Czersk
    > (zwiedzamy Zamek oraz jeżeli się uda Muzeum Starych Moto) -> Puławy ->
    > Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów

    Jadąc z Kazimierza do Nałeczowa, jeśli będziecie jechać przez
    Wąwolnice, pozdrowcie wioche ode mnie. Kiedyś Siedziba Rodowa:).

    --
    Glub

  • 6. Data: 2009-11-19 21:13:15
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Tobiasz" napisał :
    > Jazda rekreacyjna a nie na piłowanie na maxa

    A to znaczy ?
    Jakie prędkości wchodzą w grę, bo może bym się przyłączył ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 7. Data: 2009-11-19 21:16:43
    Od: Tobiasz <g...@g...com>

    Na ładnej prostej, pustej drodze 120-130 mam nadzieje

  • 8. Data: 2009-11-19 21:26:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Lis, 22:16, Tobiasz <g...@g...com> wrote:
    > Na ładnej prostej, pustej drodze 120-130 mam nadzieje
    Uooo panie to wy na rano wrócicie... ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2009-11-19 22:00:01
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Wwa (start z McD w Wilanowie ~11:00)

    Witam.
    Tak tylko zapytam, bo i tak pewnie nici,ale... Czy nie chcecie przelozyc tego na
    niedziele, bo bym sie chetnie zabral z Wami, a w sobote do 16 pracuje :(

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 10. Data: 2009-11-20 06:52:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tobiasz pisze:

> [...]
    > Kazimierz Dolny (zwiedzamy co się da w miarę możliwości) -> Nałęczów
    > (pałacyk, tężnie) -> Kurów -> Ryki -> Stężyca -> Maciejowice -> Wilga -
    Pozwole sobie wrzucic swoje 3 grosze bo to moje strony:
    Obecnie trasa z Kazimierza do Puław jest usiana wysepkami "uspakajacymi
    ruch" i juz wcale tak fajnie nie ma. Miedzy Kazimierzem a naleczowem
    faktycznie jest fajnie:) Proponowalbym jednak troche inny wariant na
    trasie Pulawy - Stezyca. Zamiast z Pulaw na Kurow pojechalbym z Pulaw na
    Deblin (stamtad jestem) a z Deblina przez Stezyce dalej tak jak piszesz.
    Trasa Pulawy - Kurow - Ryki to nuda, duzy ruch samochodowy i jak
    bedziecie jechac grupa moze nie zawsze sie to udawac. Natomiast odcinek
    Pulawy-Deblin nad Wislo to kawaleke caliem fajnych winkli, ladny widok
    na Wisle a i po drodze bedziecie mieli jedna z bram Twierdzy Deblin
    przed soba:)
    Jest jeszcze wariant przez Kozienice dokad z Deblina trzeba skrecic
    troche wczesniej w lewo (przy cmentarzu) i przez Zajezierze po fajnych
    winklach polecicie do Kozienic. Trasa nadwislanska przez Stezyce
    miejscami ma nieciekawa nawierzchnie...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)