  • 71. Data: 2009-11-25 07:48:44
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:heenvu$73c$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, zatrzymałem. Nie było którędy jechać i pan się musiał zatrzymać
    > albo skasować mi motocykl. A i tak daleko by nie ujechał.
    >
    > Zatrzymałem też tira autem osobowym, jeśli już mam się chwalić.

    > Musisz tylko być tylko bardzo pewien co chcesz zrobić.
    Tez mi sie wydawalo, ze nie ma gdzie jechac. W efekcie facet wybral chodnik
    potracajac mojego gsxf i przejezdzajac mi po nodze.
    Wiec nie pierdziel, ze jak bardzo bedziesz chcial kogos zatrzymac to dasz
    rade, bo jak trafisz na kogos kto bardziej bedzie chcial pojechac to
    skonczysz jak chlopak na slupie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 72. Data: 2009-11-25 08:14:21
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla s du warta 180 zł
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Marsjan może nie, ale jakby biedak miał pecha i przeżył, a potem się
    > domagał odszkodowania, to sąd mógłby spokojnie przyklepać wyrok, w
    > którym ofiara wypadku specjalnie wjechała pod samochód w celu wyłudzenia
    > odszkodowania.
    >
    > Takie mamy polskie sądy.

    I potwierdziloby to pewnie caly tabun wszelakiej masci "rzeczoznawcow" i
    "bieglych sadowych"... Posrana ta Polska i przepisy.

    Pzdr
    PS: prawie 4 lata sadzilem sie z TU o odszkodowanie z OC, mozna o tym
    procesie-farsie niezla ksiazke napisac. Ale wygralem wiec grunt, to NIE
    ODPUSZCZAC ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 73. Data: 2009-11-25 10:07:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Swoją drogą dlaczego przy czytaniu twoich wypowiedzi nasuwa mi się
    > stare
    > porzekadło "Uderz w stół a nożyce się odezwą", hmm?

    Bo wszędzie wietrzysz spiski niedouczonych prawników.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 74. Data: 2009-11-25 13:00:11
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Tak, zatrzymałem. Nie było którędy jechać i pan się musiał zatrzymać
    > albo skasować mi motocykl. A i tak daleko by nie ujechał.

    ja tez, ja tez!

    > Zatrzymałem też tira autem osobowym, jeśli już mam się chwalić.

    HAHAHA, i to tez mi sie udalo, jebanego buraka!

    :)

  • 75. Data: 2009-11-25 18:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marider pisze:

    > I potwierdziloby to pewnie caly tabun wszelakiej masci "rzeczoznawcow" i
    > "bieglych sadowych"... Posrana ta Polska i przepisy.

    Przepisy nie są takie złe, tylko ich wykonywanie spartolone - jak np.
    przy okazji tego sędziego, który zwalnia podejrzanego o morderstwo (znaj
    zbyt dużo jego szczegółów, które mógł znać tylko jego uczestnik), bo ten
    wyjaśnił, że owe szczegóły poznał u jasnowidza...

  • 76. Data: 2009-11-25 20:58:36
    Temat: Re: ?mierć motocyklisty ? dla s?du warta 180 zł [Uwaga: długie]
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Sybi"
    A CX kochany to tylko z tylu mial beben a przodu piekna
    wielgachna tarcze hamulcowa z dziarskim jednotloczkowym zaciskiem! Fakt
    jednak ze motocykl spowalnial inaczej;)

    Sybiaczu ja wiem ze w Twoch rekach nawet CX500 mogl stac sie narzedziem
    zemsty :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 77. Data: 2009-11-26 18:33:29
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał:
    > P.S. Ta wielgachna tarcza to miala ze 20 cm srednicy z tego co pamietam i
    > zacisk o srednicy tloczka jak w kanciaku :)

    Musisz mi przysrywac tak?
    Dla mnie po Iz-u 49 i Junaku hamulce w CX-e to byl szczyt techniki,
    hample w tej hondzi po prostu rzadzily!!
    I nie wmawiaj mi ze bylo inaczej bo chce zachowac dobre wspomnienia!;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 78. Data: 2009-12-02 21:08:38
    Temat: Re: mierć motocyklisty dla sšdu warta 180 zł
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 21 Lis, 22:44, Szwed <w...@n...pl> wrote:

    > Mam nadzieję, że nie tylko odwołanie, ale też i proces cywilny o
    > odszkodowanie (?) Zycia to nie zwróci, ale zawsze jakaś dodatkowa kara dla
    > sprawcy.

    zachecam do podpisania sie pod petycja, w celu naglosnienia sprawy:

    http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=4
    675

    --
    texen

  • 79. Data: 2009-12-03 07:23:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Texen napisał(a):

    > zachecam do podpisania sie pod petycja, w celu naglosnienia sprawy:

    a koszulki beda jakies? i naklejki na ałto?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 80. Data: 2009-12-03 08:11:23
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 3 Gru, 08:23, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    > Texen napisa (a):

    > a koszulki beda jakies? i naklejki na a to?

    wystosuje sie kolejna petycje i zobaczymy ;)

    --
    texen