-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Sun, 12 Jun 2011 18:49:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <it2qmt$fs6$1@news.onet.pl>
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
<it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
<it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<it2lb5$i8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4df4ebec$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>
<it2qf8$kuc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: acyc119.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1307897373 16262 83.11.186.119 (12 Jun 2011 16:49:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Jun 2011 16:49:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <it2qf8$kuc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375068
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-12 18:45, Michał Gut pisze:
>> Tak coś czułem, że przypadek dziwny i raczej mało związany z konkretną
>> marką.
>> Paprok zepsuć jest w stanie wszystko.
>
> te wzmacniane sruby sa odporne w pewnym zakresie na korozje. te ktore
> wsadzili rdzewieja w oczach. wozilem takie w samochodzie ok 2 tygodnie.
> sucho itd a pojawil ie nalot z rdzy. nie ma sily zeby cos tkaiego nie
> zardzewialo w samochodzie - zwlkaszcza w podwoziu
Nie wzmacniane, tylko klasy min. 8.8
5.6 sprzedawane powszechnie nie maja zastosowania w technice
motoryzacyjnej, wlasciwie stosuje sie je tylko na budowie.
Zawiecha i kluczowe el. silnika czesto sa skrecana 10.9, lub 12.9
Najpowazniejszym bledem chajchlerzy (r) jest skrecanie wszystkiego "az
sok pusci".
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.11 18:53 to
- 12.06.11 20:12 marek
- 12.06.11 22:32 J.F.
- 12.06.11 22:38 J.F.
- 12.06.11 23:20 marek
- 12.06.11 23:57 Cavallino
- 13.06.11 00:01 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:28 to
- 13.06.11 00:38 Michał Gut
- 13.06.11 00:52 to
- 13.06.11 00:56 Michał Gut
- 13.06.11 01:04 to
- 13.06.11 01:18 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=