  • Data: 2011-06-12 13:15:55
    Temat: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niby, że we wszystkich Fiatach i każdy mechanik ma tego typu problemy?
    > Gdyby tak było, to nikt by się za Fiaty nie brał, albo ceny w serwisach
    > byłoby wyższe niż u Mercedesa.
    > Obstawiam problem z osobą dokonującą tych "napraw".
    Akurat w firmie dla kurierów mamy 4 Punto, szefowa się uparłą bo wspiera
    rodzimych biznesmenów. A fiat to nasz bezpośredni sąsiad. Gówna większego
    naprawde nie ma. Co prawda nikt tych "samochodów" nie oszczędza, ale są
    minimum raz w tygodniu w warsztacie. Leci wszystko, klima, skrzynie,
    sprzegła. Bez powodu wariuje elektronika, żarówki wyminiamy czasami TRZY
    razy w m-cu.