  • 211. Data: 2011-10-26 11:38:18
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:15, DoQ pisze:

    > ROTFL
    > Ciekawe kiedy w końcu pojmiesz że NIE MÓGŁ.

    Bo?

    A.

  • 212. Data: 2011-10-26 11:38:52
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:13, DoQ pisze:

    > Serio? A jak wyprzedzam kolejnych to co?

    To kolejny raz wyprzedzasz.

    A.

  • 213. Data: 2011-10-26 11:41:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:11, DoQ pisze:

    > "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79, więc, mamy prawie
    > 20km/h różnicy. " - kto to napisał? Twoje alter ego czy Aruś podszywacz?

    Znowu problem z czytaniem.

    Przypominam, że mowa była o tym zapisie kamila:
    "I według ciebie "urządzenie nie zapisuje" oznacza to samo, co "można
    jechać"? "

    A.

  • 214. Data: 2011-10-26 11:43:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 11:38, Arek pisze:

    > To kolejny raz wyprzedzasz.

    I jak poganiać mnie będzie jakiś typ w BMW to mam się zdematerializować?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 215. Data: 2011-10-26 11:45:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Bo?

    Bo już ci to wyjaśniano wielokrotnie w tym wątku. Można inaczej
    tłumaczyć, jak dziecku. Jeśli za kradzież lizaka nie grozi kara grzywny,
    to znaczy że pójdziesz na jarmark i z czystym sumieniem weźmiesz sobie
    jednego?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 216. Data: 2011-10-26 11:50:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 11:41, Arek pisze:

    > Znowu problem z czytaniem.
    > Przypominam, że mowa była o tym zapisie kamila:
    > "I według ciebie "urządzenie nie zapisuje" oznacza to samo, co "można
    > jechać"? "

    Łżesz, napisałeś to zanim Kamil zaczął pisać w tym wątku.
    Więc słowa o przepisowych 79 na 70 są tylko i wyłącznie twoje.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 217. Data: 2011-10-26 12:29:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:50, DoQ pisze:

    > Łżesz, napisałeś to zanim Kamil zaczął pisać w tym wątku.
    > Więc słowa o przepisowych 79 na 70 są tylko i wyłącznie twoje.

    Nie tylko rzeczywistość Ci się prasuje, ale nawet parę kilkulinijkowych
    postów potrafi sparaliżować Twoją percepcję. Poniżej cytat o którym
    piszesz nawet o tym nie wiedząc:

    "> I według ciebie "urządzenie nie zapisuje" oznacza to samo, co "można
    > jechać"?

    To Ty tak twierdzisz. "

    A.

  • 218. Data: 2011-10-26 12:31:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:45, DoQ pisze:

> [...]
    > tłumaczyć, jak dziecku. Jeśli za kradzież lizaka nie grozi kara grzywny,
    > to znaczy że pójdziesz na jarmark i z czystym sumieniem weźmiesz sobie

    Kompromitowanie się, to Twoje hobby?

    Gdzie masz w przepisach napisane, że jak ukradniesz lizaka, to nie
    będzie to kradzież?

    A.

  • 219. Data: 2011-10-26 12:33:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:43, DoQ pisze:

    > I jak poganiać mnie będzie jakiś typ w BMW to mam się zdematerializować?

    Nie, po skończeniu wyprzedzania, zgodnie z przepisami zjechać na prawy
    pas. Na szkoleniu pewnie Ci to dokładniej wytłumaczą, może nawet pokażą.

    A.

  • 220. Data: 2011-10-26 12:37:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 12:29, Arek pisze:

> [...]
    > piszesz nawet o tym nie wiedząc:
    > "> I według ciebie "urządzenie nie zapisuje" oznacza to samo, co "można

    Nie mieszaj do tego _późniejszych_ wypowiedzi Kamila krętaczu.

    "Jeżeli jechałeś licznikowe 70 to całkiem możliwe, że jechałeś ok
    60km/h. A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79, więc, mamy
    prawie 20km/h różnicy. "

    To są TWOJE słowa ZANIM Kamil zaczął tu pisać. Jasno wynika z nich, że
    kierowca BMW jadąc 79 jechał zgodnie z przepisami. Zamiast więc pieprzyć
    o percepcji, zastanów się nad tym co napisałeś.

    Pozdrawiam
    Paweł