  • 201. Data: 2011-10-26 09:07:49
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-25 20:56, Artur Maśląg pisze:

    > Ustawodawca nie określił dokładności pomiarów - określił jedynie
    > próg, od którego dana wartość pomiaru (przez urządzenie rejestrujące)
    > jest uznawana za rejestrowaną przez system, celem nałożenia
    > mandatu/grzywny. W przypadkach opisanych rozporządzeniem.

    "a także biorąc pod uwagę możliwość błędu kierowcy do 10 km/h włącznie w
    utrzymaniu dopuszczalnej prędkości"

    No przecież Ty i kamil potraficie.

    A.

  • 202. Data: 2011-10-26 11:03:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 08:59, Arek pisze:

    > To którą stronę jezdni należy się poruszać, należy do absolutnych
    > podstaw. Jak widać, jeszcze wiele musisz się nauczyć, zanim przystąpisz
    > do egzaminu na PJ.

    Wyjątkowo "bystry" jesteś, albo czytać nie umiesz (choć pewnie jedno i
    drugie).
    Jadę lewym pasem 70 (maksymalna dozwolona), na prawym jadą samochody
    50-60km/h - dlaczego miałbym nagle uciekać na prawo?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 203. Data: 2011-10-26 11:08:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 08:52, Arek pisze:

    > A Ty co sam napisałeś jeden post wcześniej, który wyciąłeś aby się nie
    > ośmieszać?

    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie to raz.
    Dwa - na zapytanie: No ale czemu się wkurzał ?... Że mu widok
    zasłaniałem ? Zaczałeś bredzić o "dozwolonych" 79km/h. Nie odwracaj
    teraz kota ruchem prawostronnym i odpowiedz na pytanie - dlaczego miałby
    mieć pretensje, biorąc _TWOJ_ argument prędkości za przykład?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 204. Data: 2011-10-26 11:09:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 08:57, Arek pisze:

    > No tak, kolejny typ, co wie wszystko, nawet jak jeździ ktoś kogo nigdy
    > na oczy nie widział.

    Typa to sobie w rodzinie szukaj. Lepiej wyjaśnij w jaki sposób omawiany
    kierowca BMW miał utrzymywać 79km/h (to przecież twoj argument) nie
    patrząc na licznik?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 205. Data: 2011-10-26 11:10:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:03, DoQ pisze:

> [...]
    > Jadę lewym pasem 70 (maksymalna dozwolona), na prawym jadą samochody
    > 50-60km/h - dlaczego miałbym nagle uciekać na prawo?

    Jak to? Przecież podobno, w Polsce to wszyscy łamią przepisy. A Ty
    twierdzisz, że jednak jeżdżą poniżej ograniczeń? Coś tu się nie klei.

    A odpowiadając, na Twoje "bystre" pytanie. Po wyprzedzeniu tego jadącego
    50-60, zgodnie z przepisami, wracasz na prawy pas. Proste rozwiązania są
    wyjątkowo skuteczne.

    A.

  • 206. Data: 2011-10-26 11:11:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 08:49, Arek pisze:

    > W którym miejscu? I przestań już popisywać się swoim analfabetyzmem.

    "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79, więc, mamy prawie
    20km/h różnicy. " - kto to napisał? Twoje alter ego czy Aruś podszywacz?

  • 207. Data: 2011-10-26 11:13:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 11:10, Arek pisze:

> [...]
    > A odpowiadając, na Twoje "bystre" pytanie. Po wyprzedzeniu tego jadącego
    > 50-60, zgodnie z przepisami, wracasz na prawy pas. Proste rozwiązania są

    Serio? A jak wyprzedzam kolejnych to co?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 208. Data: 2011-10-26 11:14:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 11:09, DoQ pisze:

    > Typa to sobie w rodzinie szukaj. Lepiej wyjaśnij w jaki sposób omawiany
    > kierowca BMW miał utrzymywać 79km/h (to przecież twoj argument) nie
    > patrząc na licznik?

    Gdzie napisałem, że kierowca utrzymywał stałą prędkość 79km/h? Gdybyś
    nie był analfabetą (bo inaczej tego nie można nazwać) to przeczytałbyś,
    że napisałem, "mógł jechać 79". Czyli oznacza to, że była taka
    możliwość. Jak jechał, to nie mam zielonego pojęcie, nie było mnie tam,
    bystrzaku.

    A.

  • 209. Data: 2011-10-26 11:15:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 11:14, Arek pisze:

> [...]
    > że napisałem, "mógł jechać 79". Czyli oznacza to, że była taka
    > możliwość. Jak jechał, to nie mam zielonego pojęcie, nie było mnie tam,
    ROTFL
    Ciekawe kiedy w końcu pojmiesz że NIE MÓGŁ.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 210. Data: 2011-10-26 11:16:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-10-2011 08:50, Arek pisze:
    > Zastanawiam się co ludzie robili na fizyce w czwartej klasie szkoły
    > podstawowej.

    Doskonale pamiętasz co i kiedy było, jednak startujesz za rok do maturki co?

    Pozdrawiam
    Paweł