  • 141. Data: 2011-10-25 14:02:52
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-25 13:21, AZ pisze:

    > Arek, oni zyja w alternatywnej binarnej rzeczywistosci. Gdzie wszystko
    > jest oczywiste, klarowne i idealne.

    Taaaa, a pms to takie "Gwiezdne Wrota" przez które tutaj trafiliście :)

  • 142. Data: 2011-10-25 14:09:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-10-2011 12:48, Artur Maśląg pisze:
    > pomiarem dyskretnym ;) ) to zabawna jest argumentacja, że
    > skoro ustawodawca dopuścił w pewnych sytuacjach brak rejestracji
    > wykroczenia w przypadku chwilowego przekroczenia prędkości do +10km/h
    > to zgodna z prawem jest jazda w granicach +10km/h.

    I jeszcze od prędkości +- 10km/h zależy ich życie lub śmierć, najpewniej
    90% uwagi poświęcają wskazówce szybkościomierza ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 143. Data: 2011-10-25 14:12:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > I jeszcze od prędkości +- 10km/h zależy ich życie lub śmierć, najpewniej
    > 90% uwagi poświęcają wskazówce szybkościomierza ;)

    Ow przepis jest wlasnie po to zebys te 90% uwagi nie poswiecal na
    kontrole predkosciomierza zeby czasem od nadgorliwego policjanta nie
    dostac mandatu, bo nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 144. Data: 2011-10-25 14:15:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-10-2011 14:12, AZ pisze:
    > Ow przepis jest wlasnie po to zebys te 90% uwagi nie poswiecal na
    > kontrole predkosciomierza zeby czasem od nadgorliwego policjanta nie
    > dostac mandatu, bo nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu.

    No właśnie - czyli nie jest po to żeby interpretować go jako dozwolone
    +10, prawda?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 145. Data: 2011-10-25 14:17:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, October 25, 2011, 2:15:28 PM, you wrote:

    > No właśnie - czyli nie jest po to żeby interpretować go jako dozwolone
    > +10, prawda?

    Tobie to się musi strasznie nudzić. Żeby w każdej sprawie znaleźć
    jakiś haczyk do trollingu.

    Tak, masz rację - _formalnie_ ten zapis nie podnosi ograniczeń.
    Natomiast _faktycznym_ skutkiem tego zapisu jest ich podniesienie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 146. Data: 2011-10-25 14:18:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-25, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ten przepis pokazuje tylko to, ze rzeczywistosc nie jest zero-jedynkowa
    > jak Ty, Artur czy Kamil ja widzicie.

    Nikt z nas nie pisał, że rzeczywistość jest zero-jedynkowa.

    > Nawet ktos tak zly i nie lubiany jak
    > ustawodawca wzial pod uwage mozliwosc bledu kierowcy. A dla was jest
    > sztywno 70.0000 km/h i chuj, ani mm/s wiecej.

    No bo jest, wskazałem Ci konkretny przepis, który tak mówi.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 147. Data: 2011-10-25 14:19:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-25, Arek <a...@a...pl> wrote:

    > Aby móc mówić o przekroczeniu, należy wykonać pomiar - szok co?

    No i?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 148. Data: 2011-10-25 14:19:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No właśnie - czyli nie jest po to żeby interpretować go jako dozwolone
    > +10, prawda?

    Owszem, interpretowac go tak nie mozna ale tez nie mozna mowic ze jazda
    75 km/h przez nieuwage jest zaraz jakims razacym lamaniem przepisow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 149. Data: 2011-10-25 14:21:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Tak, masz rację - _formalnie_ ten zapis nie podnosi ograniczeń.
    > Natomiast _faktycznym_ skutkiem tego zapisu jest ich podniesienie.

    Roman ale jak to jakies bylejakie rozporzadzenie ma byc wazniejsze od
    przenajswietszego znaku B-33 do ktorego zagorzali uczestnicy tej
    dyskusji podchodza z nalezytym szacunkiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 150. Data: 2011-10-25 14:22:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

    > No bo jest, wskazałem Ci konkretny przepis, który tak mówi.

    Nie zdarzylo Ci sie niechcacy nieznacznie (do 10 km/h) przekroczyc
    predkosci?

    --
    Artur
    ZZR 1200