  • Data: 2010-05-21 18:56:34
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Karolek pisze:
    > Wez pomysl co piszesz, E34 TDS za 14 tysiecy po prostu nie ma! (jedna
    > sztuka na allegro za 14999)
    > To sa stare auta i juz dawno tyle nie kosztuja :>
    > 4 lata temu chodzily juz po 10-11 tysiecy, a teraz to chyba sobie kazdy
    > sam moze odpowiedziec ile po 4 latach spadla cena.

    Tyle, że te 4 lata temu jak i teraz, za Odrą, za dobrze utrzymany
    egzemplarz (no, ciut nowszy bo z 96r. czyli końcówka produkcji), dalej
    trzeba dać 2k euro lub nawet trochę więcej. Mam na myśli ogłoszenia osób
    prywatnych, a nie beżowych komisów. Dolicz sobie do tego opłaty i
    wyjdzie Ci realna cena za sensowne auto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl