  • Data: 2010-05-21 17:33:34
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Się pochwal, Karolek. Nie ma się czego wstydzić. Jakież to niesamowite
    > wozy były?

    Nie wiem jak Ty, ale ja nie czuje potrzeby taniego dowartosciowywania
    sie na grupach.

    > Nie do końca, ale nie będę Ci zmieniał światopoglądu.

    LOL.
    Klientom tez wmawiasz, ze u Ciebie kupia taniej niz u wlasciwego
    wlasciciela?

    > Macałeś te auta jakimś organem?

    Masz kiepska wyobraznie.

    > No to albo się da TDS-em wykręcić bączka, albo się nie da. Zdecyduj się.
    > Bo twierdziłeś niedawno, że się nie da, potem że się da, ale się nie da
    > wrócić do domu...

    Udajesz tylko, debila?

    > To dyfry BMW rozwalają się po jednym bączku?

    Jakbys mial odrobine mozgu i wiedzy to wiedzialbys ze to nie dyfer
    padnie, silnik tez nie.

    > Aha, patrzyłeś na kierowców w E36? ;)

    Nie, spotkac tam E36 jest juz wybitnie trudno.

    > Oooo czyli juz nie takie mega super zajebiste auto

    Raczej zajebiste, ale nowe z fabryki juz nigdy nie bedzie.

    >- tylko po prostu
    > sprawne technicznie. Czyli co - rano zapala? ;)

    Nawet jak jest -30 stopni celsjusza, w przeciwienstwie od Audikow z TDI
    od dziadka :P

    > A to ile masz przejechane tym swoim wozem?

    Juz pisalem, jak masz krotka pamiec to pomocy musisz szukac w innym
    miejscu, a nie na grupach.

    > A, nie dobiłeś do 300 tysięcy... No to zdecydowanie nie wierzę w ten
    > przebieg ;)

    Wali mnie w co wierzysz.
    Za to wqrwia mnie jak klamiesz na grupie dyskusyjnej.

    > Dobra, trzech samochodów.

    Probuj dalej, moze kiedys Ci sie uda.

    > Nie, ale nie mówię im "weź nie pierdol".

    Mowisz dokladnie to samo, a najgorsze jest to, ze wydaje Ci sie ze jak
    uzyjesz innych slow niz bezposrednio "pierdol" itp. to nikogo nie obrazasz.
    Widac jestes idiota i myslisz, ze inni tez sa.

    > Wow! No to mamy pierwszą przewagę Audi - ma dużo trwalsze głowice, nie
    > podatne tak bardzo na pękanie, bo:
    > - mniejsze
    > - żeliwne
    >
    > Uczysz się. Powoli, bo powoli, ale się uczysz.

    LOL, Ty za to niczego sie nie nauczyles :/
    Kolejny raz zle wnioski wyciagasz.

    > Niestety gdyby ten silnik miał głowicę żeliwną, byłby naprawdę fajną
    > jednostką.

    ROTFL^2
    Komentarza juz nie wymaga.

    > Sam materiał to nie wszystko.