  • Data: 2010-05-21 23:12:41
    Temat: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Wymienisz, z łaski swojej?

    LOL, a po co mam wymieniac.
    W silniku byla robiona pompa wtryskowa (glowiczka) za 500zl, termostat i
    pompa wody byla wymieniona, a i wszystkie swiece zarowe, bo dwie padly.
    Wtryskiwacze sprawdzone i byly ok.
    A tak to wymiany oleju i filtrow ze 3 razy w roku.

    > Nie, ale mnie nie interesują porównania na zasadzie "miałem złoma,
    > kupiłem inne auto, teraz to jest szał". Jakbym ja Ci powiedział, za ile
    > co kupiłem, to byś siedział na ziemi w kucki i bujał się do przodu i do
    > tyłu. Ale jakie dla przeciętnego klienta ma to znaczenie? Żadne.
    > Przeciętny klient za DOBREGO E36 TDS-a wyda conajmniej 10 tysięcy, jak
    > nie 12.

    Ta, czego to Ty nie kupiles w zyciu :P

    > Czytam czytam ;) Miałeś Alfę, masz BMW.

    Ale slabo, bardzo slabo, jak na czlowieka, ktory ma o sobie wysokie
    mniemanie.
    Ulatwie Ci.
    Mam BMW i nie E36 tylko E34 i mam Alfe, a i mam jeszcze jedno auto.
    Wszystko jakbys nie zauwazyl to czas terazniejszy.

    > No wątpię, żebyś na AR 146 przesiadł się z Ferrari. Możesz więc wymienić
    > tą resztę aut, która wyryła w Twoim umyśle jasną ścieżkę motoryzacyjnej
    > pasji.

    Nikt sie nie przesiadl.
    Moja sciezka motoryzacyjna ma o wiele ciekawsza historie niz jestes
    sobie w stanie wyobrazic.

    > A coś na temat napiszesz w końcu?

    Tak, jestes idiota.

    > PRzynajmniej mniej wytłuczone. To jest duża ich zaleta.

    Jasne, 15 letnie auta nie wytluczone, o ile w ogole jeszcze takie tam
    znajdziesz.

    > Sypie się? ;)

    Co najwyzej Twoja zona.
    A ja w przeciwienstwie do pseudo handlarza, wiem co to cena rynkowa.

    > Są, jeśli policzysz WSZYSTKIE wydatki, niezbędne do doprowadzenia tego
    > samochodu do technicznej kultury. Co z tego, że kupisz tanio, jak potem
    > wydasz krocie na opony, zawieszenie, uszczelnie silnika, naprawdę
    > skrzyni, itp.

    Buhaha :P
    W tym rzecz, ze drogo nie kupisz :> Wiec jak mozna pisac, ze kupisz
    tanio, jak te drogie nie istnieja (istnieja jedynie w Twojej wyobrazni).

    > Za darmo rozdają? ;)

    No niektore to juz jak za darmo.
    To sa wlasnie te, ktorymi Ty sie interesujesz.

    --
    Karolek