    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 09:15:41 +0200

    Jurand pisze:

    > Oczywiście, większość właścicieli E36 to są osoby o wyższym
    > wykształceniu, dobrze zarabiające, umiejące się porozumiewać więcej niż
    > 20-ma słowami, którzy dbają i chuchają na swoje samochody.

    A Ty akurat wiesz jak wyglada wiekszosc wlascicieli E36... prowadziles
    badania? to zaprezentuj je tutaj, chetnie poczytamy o tych legendarnych
    juz dresach w BMW.
    Jak nie masz takich danych to wybacz, ale bede traktowal to jako mit.

    > Oczywiście że nie. Tacy, których nie stać na BMW, jeżdżą jakimiś
    > tuningowanymi F126p.

    Moze w Twojej wiosce, w mojej jezdza audi.

    > A ja to bym chciał, żebyśmy od tematów "handlowania" trzymali się w
    > miarę daleko, bo to niczego do dyskusji nie wniesie. Oprócz Twojej
    > wiedzy, że nie jestem osobą, która rozmawia na temat tych samochodów
    > dlatego, że widziała je na prospekcie reklamowym.

    Temat handlowania wiele wyjasnia w temacie Twojego postrzegania motoryzacji.

    > Wow, no to może mi opowiesz, co ja kupuję, mam przygotowaną kawę,
    > chętnie posłucham.

    Nie wiem co kupujesz, ale wiem czego szukasz... okazji :>
    Kazdy kto szukal okazji wie jak wiekszosc z nich wyglada.

    > Nie, w BMW w ogóle nie wybijają się elementy gumowe zawieszenia. Wcale.

    Jakos rzadziej niz w audi :>

    > Wcale nie rozlatują się dyfry od namiętnego kręcenia bączków. Ależ skąd.
    > Silniki TDS to też oaza bezawaryjności. No i 316i... mała pojemność, ale
    > idzieeee... ;)

    LOL TDS do krecenia baczkow :> Widac ze nigdy nie miales TDSa.
    A o co Ci chodzi z ta 316? Audi montowalo tylko 300 konne silniki? :P

    > Oryginalne oznaczenia, a montaż fabryczny, to są dwie różne rzeczy.

    Szczerze watpie, ze ktos to wymienial.
    Jezeli byloby wymieniane juz przynajmniej raz, to ja bym juz musial tez
    wymieniac.

    > Też sobie wziąłeś auto do porównania ;)

    A co mam wziac jedynie sluszne VW czy Audi? :P To dopiero bedzie porazka :>

    > No to określ mi tą półkę cenową. Chcę kupić E36. TDS-a. Ile muszę mieć
    > na niego pieniędzy, żeby kupić auto ŁADNE?

    E36 kombi 2.5TDS
    10-12 tysiecy

    > Po co ja mam określać, skoro za chwilę zaczniesz mi tutaj beczeć, że
    > wcale nie, że można takie auto kupić taniej, itp. Poza tym do Ty się
    > tutaj mienisz "znawcą marki", więc powinieneś mieć jakiś ogólny pogląd
    > na stan tych samochodów.

    A co ma ogolny poglad do konkretnego samochodu, ktory sie kupuje.
    Ja nie kupuje jak handlarz pierdylion lawet zaladowanych E36 jak leci od
    turasa, ja kupuje jeden konkrety egzemplarz.
    Dla mnie ogolnie to i audi i vw to tez zajebane zlomy, bo przeciez sie
    nie psuja to i wlasciciele naprawiaja je jak juz stanie.
    Jednak nie zmienia to faktu, ze sa ladne sztuki.

    > A Fiat 126p... w nim z przedniego fotela można wytrzeć tylną szybę.

    Nie pierdol, w202 jest konkurencja dla tej beemki.

    > Mają bolączki dokładnie takie, jak myślę. Bo ja je znam z praktyki. O
    > pompie wtryskowej sam już napisałeś, do tego dochodzą głowice oraz
    > wysokie zużycie paliwa.

    Glowice nie pekaja jak to sugerujesz, same z siebie.
    Pekaja z dokladnie takich samych przyczyn z jakich pekaja w vw czy audi.
    Pompy wtryskowe sa jakie sa, ale wyobraz sobie, ze te pompy nie byly
    stosowane tylko w TDSach. Zgadnij gdzie jeszcze je montowali :>
    Zuzycia paliwa tez nie znasz.

    --
    Karolek